• Virvel

080809 del 2

Nu är det dags att starta upp del två för alla som ska gifta sig den 9 augusti 2008.

Än är det ett tag kvar till den stora dagen men plötsligt så är den här och tills dess kan det vara kul att prata med andra som ska gifta sig samma datum.
    Tänk när vi sitter här kvällen innan och önskar varandra lycka till.

Välkomna alla gamlingar och alla nya till tråden.

• Svar på tråden 080809 del 2
  • bridesilly

Iiiiih nu är det under 200 dagar nu tuffar det på rätt snabbt ska ni veta Rätt var det är så är vi där dagen före och hyperventilerar av nervositet.

Hur många av er kommer sitta en sväng iaf på BT dagen före?

Igår var jag och konsulterade frisören medans jag klippte mig. Sa till henne att nu när vi inte är hemliga längre så behöver vi inte viska. Jisses va mycket löshår jag måste ha för att det ska bli lite frisyr av det hela. Har inte bestämt mig för exakt hur det ska se ut förutom att det ska vara heluppsatt

• Virvel

Jag kommer att skriva här kvällen innan. Det bara måste vi göra för att lugna varandras nerver. Pirr i magen när jag tänker på det.

Vad ska du ha för typ av uppsättning?

bridesilly skrev 2008-01-23 11:46:17 följande:
    Iiiiih nu är det under 200 dagar nu tuffar det på rätt snabbt ska ni veta Rätt var det är så är vi där dagen före och hyperventilerar av nervositet. Hur många av er kommer sitta en sväng iaf på BT dagen före?Igår var jag och konsulterade frisören medans jag klippte mig. Sa till henne att nu när vi inte är hemliga längre så behöver vi inte viska. Jisses va mycket löshår jag måste ha för att det ska bli lite frisyr av det hela. Har inte bestämt mig för exakt hur det ska se ut förutom att det ska vara heluppsatt
  • bridesilly

Jag vill ha helt uppsatt, rätt så högt efter som jag inte har så lång hals så sa frissan att det ger en illusion så man ser längre ut på nåt vis. Hittade en bild på en frissa som är så fin men kommer inte ihåg vem som hade den bilden eller vart jag har hittat den och den är endast bakifrån å väldigt liten. Vill kunna visa stilen för min frisör. hmmmm

Virvel skrev 2008-01-23 13:32:34 följande:
    Jag kommer att skriva här kvällen innan. Det bara måste vi göra för att lugna varandras nerver. Pirr i magen när jag tänker på det.Vad ska du ha för typ av uppsättning?
  • 2008-08-09
    bridesilly skrev 2008-01-23 11:46:17 följande:
    Hur många av er kommer sitta en sväng iaf på BT dagen före?
    Befinner mig hemma hos föräldrarna några av de sista dagarna, då de bor mycket närmare festlokalen (så vi kan pynta i ordning och sådär). Men jag ska nog smita undan och skriva lite här på BT ändå! Måste ju känna av nerverna här inne!

Dock har jag sett många som till och med går in på bröllopsdagens morgon, och det kommer jag inte att göra, något måtta får det vara!
  • nilia

Räkna med mig här kvällen innan! Jag har svårt att somna i vanliga fall så jag vill inte ens tänka på hur det blir kvällen före mitt livs stora dag!

• 2008-08-09

Ja herregud, hur ska man bära sig åt för att lyckas somna då?? Sova få timmar natten före, dvs torsdag natt?

• nilia

Nä jag vet inte hur det ska gå till.. haha får väl ta ett glas vin kanske=) Men bara ett för man får ju inte må dåligt dagen efter, det vore ju katastrof!

• hondafreak

Kommer nog heja här dagen före, hoppas allt är planerat och klaffat, så det ska finnas tid över.....

Sova natten innan är försåss viktigt......usch då nu är jag inte riktigt fin av mig, men lite rejält råsex kanske gör att man sover....det där har inte jag skrivit, bara så ni vet....

• blivandefrularsed

Ja, dan innan får vi sitta här och kanske lugna varandra!

• bridesilly

Kommer se ut så här på tråden dagen före

iiiiiiiiiiiiiiiiiiih

Svar på tråden 080809 del 2