• Virvel

080809 del 2

Nu är det dags att starta upp del två för alla som ska gifta sig den 9 augusti 2008.

Än är det ett tag kvar till den stora dagen men plötsligt så är den här och tills dess kan det vara kul att prata med andra som ska gifta sig samma datum.
    Tänk när vi sitter här kvällen innan och önskar varandra lycka till.

Välkomna alla gamlingar och alla nya till tråden.

• Svar på tråden 080809 del 2
  • bridesilly

Tycker båda tiarorna är jättefina det är nog den som du känner passar bäst som blir finast

kalevala skrev 2007-12-11 16:11:43 följande:
    Klänningen är i bild galleriet , dock från en tidning en pytte bild den hänger nämligen inte hemma......accesoarer ??? gärna tips tack.?
  • TyresöBrud

Båda blir nog väldigt fint. Själv är jag nog onödigt petig med silver och guld. Har silver och pärlor i min tiara så jag ville inte ha rött guld och pärlor i halsbandet. Lämnade in en Aquamarin sten från mormor till guldsmeden kommer att fatta den i vitt guld och ävven ha en vitguldsrand med 5 små prinsesslipade diamanter i en vitguldskedja. Armband med stora pärlor och vitguldspleterat spänne och små Aquamariner i öronen.
    Ringen har både rött och vitt guld.
    För att komma till sak, visst går det att blanda men det kan också bli vackrast att hålla sig till en linje tycker jag.
    Vet inte om du bli klokare av detta....

• cindell

kalevala;

Själv har jag också guld i mitt tema och tycker då att den med guld är vackrast. Har alltid guld på mig annars och klär inte lika bra i silver :)
    Svårt att bestämma för någon annan.

• AoM

Bridesilly
    Har du lust att berätta mer om ditt album? Söker inspiration till det jag tänkte göra.

• cindell

Var har du hittat tiarorna? Har inte hittat något liknande i den affären vi har här hemma.

• ElinJonas

Jag har en liten undrar.....är det någon som vet var man kan köpa dekorväv (sizoflor) till att dekorera borden med som löpare typ. Jag har sett att det finns på panduro med det är bra A4 ark, jag skulle gärna ha på en hel rulle....Nån som vet?

Vad ska ni ha för låtar i kyrkan till in- och utgångsmach och solosånger?

Det finns ju för mycke att välja på.....

Igår var jag och shoppade julklappar. köpte även en sån där silicon-bh som inte är några band på....ganska häftig tyckte jag!!

• kalevala

tror det var på tradera , hårfrisörskan här i byn hade något liknande också guld med tätt sittande pärlor , kan fixa en bild om du vill på den också? ....

• cindell

kalevala:

Får jag panik senare i vår så får du gärna göra det :) Frisören har jag inte tänkt på att de kan ha. Bra idé....

ElinJonas:

Vet inte om jag tänker på samma sak, men jag tänkte beställa breda band från blomaffären. Finns i olika färger, oftast används de till stora blomarrangemang. Ska lägga som löpare i dukningen...

In- och utmarsch vet jag inte vad vi ska ha. Men som solo-sånger har vi två klara. Den ena är Ett liv för mig och den andra är Kärleken förde oss samman.

Svar på tråden 080809 del 2