• Virvel

080809 del 2

Nu är det dags att starta upp del två för alla som ska gifta sig den 9 augusti 2008.

Än är det ett tag kvar till den stora dagen men plötsligt så är den här och tills dess kan det vara kul att prata med andra som ska gifta sig samma datum.
    Tänk när vi sitter här kvällen innan och önskar varandra lycka till.

Välkomna alla gamlingar och alla nya till tråden.

• Svar på tråden 080809 del 2
  • bridesilly

Vart får ni alla bra ideer ifrån? Jag är helt förvånad varenda gång jag läser nåt kul projekt som alla tjejer ska ha med på sin dag

• Virvel

Jag fick den här mallen från en tjej som redan har gift sig och som höll till här på BT.
    Ni kan se hennes bordsplaceringskort här www.brollopstorget.se/hem/gudinnan/galleri.php

bridesilly skrev 2007-12-10 14:13:18 följande:
    Vart får ni alla bra ideer ifrån? Jag är helt förvånad varenda gång jag läser nåt kul projekt som alla tjejer ska ha med på sin dag
  • cindell

Vi har ca 50 gäster och det känns lagom. Sen vet man ju som sagt inte om alla kommer. Har inte funderat på vilket datum vi ska sätta som osa. Men någon gång i juni blir väl bra....

Det där med kändisarna va ju hur roligt som helst. Dock inte när jag provade på mig själv. Blev mest lik Jack Dempsey på det kortet ha ha ha. Men när jag tog ett annat kort blev det lite bättre resultat :)

• AoM

Virvel!
    Du får mer än gärna maila mallen till mig! Detta är så pass kul att till och med sambon borde kunna slita sig från jobbet en liten stund :)

• AoM

Tyresöbrud

Låter som om det är ngt min sambo skulle klara av, att vara bollplank :)
    Han har lovat att sätta sig in i allt i januari, då lugnar det ner sig på jobbet.

Funderar på att sätta ihop en liten "bok" med alla mina idéer. Ett uppslag för färgkombinationer, ett för utformning av trycksaker osv. Då kan han bläddra och peka :)

Tror ni det kan fungera???

• kalevala

ÅHHH virvel hur kul som helst , fastnade totalt.......

AoM klipp bok vilken bra ide , jag kör ungefär så , jag gjorde 2 inbjud , vad tycker du om dessa , vilket av dessa snören osv....vilken av dessa sånger....

• TyresöBrud

Min karl är något av en sista minuten kille, blir bättre om det är lite spontant typen så jag tror nog att han kommer att engagera sig mer när det närmar sig.
    Han har även fått ett par egna ansvarsområden,
    Musiken till festen och transport från fesetn till hotellet. Får se om han vill ha mig som bollplank eller om det blir överaskning.
    Brudvalsen måste jag tyvärr få vara involverad i, det är jag för kontroll freak för att släppa;)

• AoM

Äntligen hemkommen från jobbet, trodde jag skulle ha missat mycket i tråden men det verkar ha varit stiltje idag :)

Jag ska strax iväg och köpa ett album till min sambo, där jag ska klistra in alla mina idéer han ska ta ställning till :)

Svar på tråden 080809 del 2