• Virvel

080809 del 2

Nu är det dags att starta upp del två för alla som ska gifta sig den 9 augusti 2008.

Än är det ett tag kvar till den stora dagen men plötsligt så är den här och tills dess kan det vara kul att prata med andra som ska gifta sig samma datum.
    Tänk när vi sitter här kvällen innan och önskar varandra lycka till.

Välkomna alla gamlingar och alla nya till tråden.

• Svar på tråden 080809 del 2
  • kalevala

jag är hemma fortfarande.....halsfluss....
    jag har äntligen börjat lägga in bilder , säg gärna vad ni tycker om mitt förslag till inbjudningskortet....snälla ärligt...

• TyresöBrud

Jag var och köpte album idag, hittade ett jättefint fotoalbum och en gästbok till på Ordning&Reda. Längtar tills mannenkommer hem så jag kan få visa!

• TyresöBrud

Kalevala
    Jätte fina! Själv föredrar jag någåt enklare stil, men de var väldigt fina.
    Och tiaran, wow! Like it a lot!!! Den silvriga med pärlor, helt i min stil.

• bridesilly

Jag har gjort ett scrap book album med bilder med olika teman för vårt bröllop, ex brudklänning, brudgum och tärnor. Det ska våra tärnor och de som är involverade i bröllopet få titta i och skriva kommentarer i den lilla bröllopsboken som är fastklistrad på framsidan

• kalevala

då e frågan ???????hjälp mig nu kan jag ha silvrig tiara , när jag har lite guld tema??????? och vi funderar på titan ring , dock med något guld för förlovnings ring är i guld ????????
    Åhhhhhhh alla dessa val!!!!!!!!!!!!!!!

• bridesilly

Ja har du inte massor av guld på dig för övrigt så går det nog fin fint med silvrig tiara

Och kombinerar du en titanring med något guld till förlovningsringen i guld så blir det nog jättefint skulle jag tro

kalevala skrev 2007-12-11 15:59:04 följande:
    då e frågan ???????hjälp mig nu kan jag ha silvrig tiara , när jag har lite guld tema??????? och vi funderar på titan ring , dock med något guld för förlovnings ring är i guld ????????Åhhhhhhh alla dessa val!!!!!!!!!!!!!!!
  • kalevala

ja.......jag tror oxå det , vill gärna höra era åsikter ?????
    ärliga åsikter!!!!!!!jag tål kritik

• bridesilly

Vad ska du har för klänning och accesoarer för övrigt?

kalevala skrev 2007-12-11 16:06:50 följande:
    ja.......jag tror oxå det , vill gärna höra era åsikter ?????ärliga åsikter!!!!!!!jag tål kritik
  • kalevala

Klänningen är i bild galleriet , dock från en tidning en pytte bild den hänger nämligen inte hemma......accesoarer ??? gärna tips tack.?

• AoM

Jag tycker, ärligt, att båda tiarorna fungerar! De är så vackra!!

Svar på tråden 080809 del 2