• Virvel

080809 del 2

Nu är det dags att starta upp del två för alla som ska gifta sig den 9 augusti 2008.

Än är det ett tag kvar till den stora dagen men plötsligt så är den här och tills dess kan det vara kul att prata med andra som ska gifta sig samma datum.
    Tänk när vi sitter här kvällen innan och önskar varandra lycka till.

Välkomna alla gamlingar och alla nya till tråden.

• Svar på tråden 080809 del 2
  • bridesilly

Ja det blir jättefint Tycker jag själv iaf. Kanske ska lägga upp nån bild på det sen om jag orkar

TyresöBrud skrev 2007-12-11 20:19:42 följande:
    Bridesillyåh va pyssligt med albumet! Måste ju jättebra för frisör fotograf sminkös osv att få inspbilder på hur du vill ha det!Själv har jag tillbringat kvällen till att julpynta, Idag ffick alla tomtar komma fram. Imorgon ska jag och några tjejkompisar hemtill en vännina och julbaka, dricka glögg och pladdra hela kvällen. Sen ska vi alla sova över så tar vi sällskap till kyrkan på morgonen för att fira lucia. Ska bli mys med en tjej kväll mitt i veckan. (och på fredag blir det tjejkryssning!)
  • bridesilly

Ja det här scrapbookalbumet var något jag satt och pysslade med i somras så det var innan jag fick nys om martha stewart keepsake. Ja jag kör dubbelt och säkert tredubbelt om jag hittar fler roliga planeringsgrejer. Jag ska ge mig hän alla bröllopsplaneringar riktigt mycket så jag får överdos

Virvel skrev 2007-12-11 21:18:41 följande:
    Allt det sätter jag in i min weddingplanner. Vet ju att du har en likadan så nu blev jag lite nyfiken på vad du använder den till? Bara som inspiration eller kör du dubbelt?
  • bridesilly

Det blir nog fint Vart kan man köpa det? blomsteraffärer kanske?

ElinJonas skrev 2007-12-11 23:02:39 följande:
    Det är något sådant jag har tänkt också eftersom vi också har grönt, guld och vitt i vårt färgtema. Annas vill jag har guldsizoflor.
  • ElinJonas

Japp...jag var inne och beställde alla blommor till bröllopet idag. Frågade då även om sizoflor, de skulle beställa hem i guld så jag kunde köpa!!!! kosta 25:-/m. Fast det är ganska så brett så jag ska dela det på längden oxå.

bridesilly skrev 2007-12-12 14:01:40 följande:
    Det blir nog fint Vart kan man köpa det? blomsteraffärer kanske?
  • bridesilly

Okej Har du redan bokat blommor det va värst Nu känner jag mig stressad, borde man alltså kanske börja tänka på blommor och mat nu?

ElinJonas skrev 2007-12-12 17:22:41 följande:
    Japp...jag var inne och beställde alla blommor till bröllopet idag. Frågade då även om sizoflor, de skulle beställa hem i guld så jag kunde köpa!!!! kosta 25:-/m. Fast det är ganska så brett så jag ska dela det på längden oxå.
  • Virvel

Jag vet fortfarande inte till hundra procent vad jag vill ha för bukett så jag kan inte boka nu. Fast jag har ju en kompis som ska göra min bukett så jag behöver inte boka för att vara rädd för att stå utan florist.

bridesilly skrev 2007-12-12 18:36:53 följande:
    Okej Har du redan bokat blommor det va värst Nu känner jag mig stressad, borde man alltså kanske börja tänka på blommor och mat nu?
  • kalevala

jag har inte bestämt mig heller , men jag bor ju som sagt på landet o tror inte det är någon panik än !!!

• bridesilly

Men inte åtar florister endast en brudbukett om dagen väl? likadant catering och konditori kan väl inte heller bara göra en enda kund?

• AoM

Nejdå, jag är ocskå hemma!

Sitter och småsurar över julbordet jag var på igår, skitdåligt!
    Och medan jag ändå är sur ska jag sura över att min favoritscrapbutik har torsdagsstängt. Hade ju tänkt åka dit och shoppa!

Svar på tråden 080809 del 2