• Virvel

080809 del 2

Nu är det dags att starta upp del två för alla som ska gifta sig den 9 augusti 2008.

Än är det ett tag kvar till den stora dagen men plötsligt så är den här och tills dess kan det vara kul att prata med andra som ska gifta sig samma datum.
    Tänk när vi sitter här kvällen innan och önskar varandra lycka till.

Välkomna alla gamlingar och alla nya till tråden.

• Svar på tråden 080809 del 2
  • Virvel

Jag köpte den svenska på deras hemsida (betalas med visakort)och den amerikanska på Press stopp (webbutik med fakturabetalning).

cindell skrev 2007-12-19 16:47:44 följande:
    Virvel: Svårt, om jag tittar på din klänning i ditt bildgalleri så ser det ut som om silver passar. Men svårt att avgöra på en bild. Hmm cosmopolitan bride, finns den att köpa i affär eller måste man gå in på deras hemsida och beställa den?
  • cindell

Har du fått tag på låten än?

• nilia
    bridesilly skrev 2007-12-19 13:09:18 följande:
    Hihi ja jag räknar inte med tidningar i budgeten för då hade den skjutit i höjden för länge sedan. Jag brukar inte beställa från UK iochmed att det är så dyrt att köpa något därifrån MEN dom brukar vara lika roliga som amerikanska
    Haha härligt att se att det är någon mer än jag som shoppar en massa tidningar! Har så många att jag snart kan bada i dem=) Men det är riktigt bra sätt att få tips och ideér ifrån!
  • bridesilly

Absolut, även om det är samma tips i många av dom så läser jag från pärm till pärm Köper du också utländska tidningar?

nilia skrev 2007-12-19 21:52:46 följande:
    Haha härligt att se att det är någon mer än jag som shoppar en massa tidningar! Har så många att jag snart kan bada i dem=) Men det är riktigt bra sätt att få tips och ideér ifrån!
  • Virvel

Precis innan jag fick tipset från dig så hade jag lagt ett bud på singeln på Tradera. På den finns en instrumental variant av Min kärlek med. När jag hade läst ditt inlägg så lyssnade jag på låten och då är det någon clubvariant så den låter inte som orginalet. Nu får jag hoppas på att någon bjuder över mig på Tradera.

cindell skrev 2007-12-19 21:22:18 följande:
    Har du fått tag på låten än?
  • cindell

Satt och tittade på Bridezillas i tisdagskväll. Sen när jag ringde min m2b för att säga godnatt (han jobbar skift) så sa jag att jag verkligen inte tänkte bli någon bridezilla. Men samtalet slutade med att jag försvarade den här bruden Idag när vi var hemma hos en av mina tärnor så sa min m2b till min tärna vad jag hade sagt ooooops

Så länge alla fattar att det är min dag när jag gifter mig så får alla det lugnt och skönt

• nilia
    bridesilly skrev 2007-12-19 22:26:58 följande:
    Absolut, även om det är samma tips i många av dom så läser jag från pärm till pärm Köper du också utländska tidningar?
    Haha ja visst är det nästan samma tips, men jag plöjer igeom dem ändå=) Jepp har nog köpt fler brittiska och amerikanska än svenska! Sen så är det bara att klippa och klistra med alla sina idéer=)
  • Virvel

Mina tre bröllopstidningar som jag köpte igår kom idag. Ska sätta mig ikväll när barnen har lagt sig och kika.
    Jag hade beställt svarta kuvert i c7 till våra svarskort och dom kom från Matton idag. Jättefina. Så nu är det bara att lägga i dom i inbjudan och klistra igen kuverten så är dom klara att läggas på brevlådan i februari. Pirr i magen.

Vill önska er alla en God Jul för imorgon åker vi ned till mina hemtrakter.
    Mina kära föräldrar har ingen dator. Snacka om abstinens. Kanske ska be att få telenummret till någon av er så att jag kan ha telefonkontakt om vad som händer här på BT.
    Ha det nu riktigt gott så ses vi på annandagen. Puss på er.

• bridesilly

har vart och köpt en ny bröllopstidning idag Spännande läsning senare ikväll

Svar på tråden 080809 del 2