• Virvel

080809 del 2

Nu är det dags att starta upp del två för alla som ska gifta sig den 9 augusti 2008.

Än är det ett tag kvar till den stora dagen men plötsligt så är den här och tills dess kan det vara kul att prata med andra som ska gifta sig samma datum.
    Tänk när vi sitter här kvällen innan och önskar varandra lycka till.

Välkomna alla gamlingar och alla nya till tråden.

• Svar på tråden 080809 del 2
  • bridesilly

Ja just ja din tiara är inte så mycket bling på. Jag skulle tagit örhängen som är små runda vita glittrande och något liknanade i halsbandsväg isåfall. Kolla pilgrim kanske?

ElinJonas skrev 2007-12-27 19:35:03 följande:
    Jag har ju en ganska liten tiara som du ser i mitt galleri. Jag kan tänka min små örenhänge och inte så mycket på halsbandet heller...men det gäller bara att hitta något....
  • kalevala

åhhhhh så långt alla kommit ..............jag har kört fast , jag behöver sol energi!!!!!!!!!!!!!!!

• TyresöBrud

ingen inne idag?
    Själv ligger jag hemma och snuvar och hostar och tycker synd om mig själv...
    Har skrivit adresser iaf så jag kan känna mig lite nyttig. Det blir så många kuvär så skönt att börja i tid.

• kalevala

stackare , jag har nyss börjat tillfriskna , har legat hela julen.........

• bridesilly

Jag ska plocka fram våra inbjudningar också och klämma lite på dom Ska börja skriva ut adresser och leta upp dem jag saknar. Sitter fortfarande och funderar på vad som ska vara i info brevet!

• 2008-08-09

Har suttit och pysslat lite med inbjudningarna idag, har gjort en mall som både jag och sambon är helt överens om nu. Ska bara fixa det sista till dem sen påbörjas tillverkningen!

• bridesilly

Ibland är min karl så smart Han kom med en jättebra ide till vårt infoblad Kul att han engagerar sig så

• 2008-08-09

Kunde inte hålla mig längre! Idag har jag suttit och gjort det jag kan av inbjudningarna (framsidan), placeringskorten och har till och med skrivit på några kuvert!
    Inte likt mig att vara ute i SÅ god tid....
    Bara jag får till det sista på inbjudningarna, lägger jag in en bild i galleriet så får ni tycka till!

• nilia
    bridesilly skrev 2007-12-28 20:54:45 följande:
    Ibland är min karl så smart Han kom med en jättebra ide till vårt infoblad Kul att han engagerar sig så
    hihi nu blir jag nyfiken på hans idé, behöver alla tips man kan få:D
Svar på tråden 080809 del 2