• Virvel

080809 del 2

Nu är det dags att starta upp del två för alla som ska gifta sig den 9 augusti 2008.

Än är det ett tag kvar till den stora dagen men plötsligt så är den här och tills dess kan det vara kul att prata med andra som ska gifta sig samma datum.
    Tänk när vi sitter här kvällen innan och önskar varandra lycka till.

Välkomna alla gamlingar och alla nya till tråden.

• Svar på tråden 080809 del 2
  • Virvel

Visste inte att det fanns någon brudtidning som hette så men nu skyndade jag mig att köpa en på deras hemsida.

bridesilly skrev 2007-12-19 11:17:46 följande:
    Hmm ja du, dom har jag hittat i en av alla brudtidningar som jag har klippt sönder. just dom här har jag för mig var med i cosmopolitan brud. Men är inte hundra på det.
  • bridesilly

Hahaha precis som jag, får jag nys om en ny tidning så köper jag den bums Man måste ju ha alla så man kan jämföra

Virvel skrev 2007-12-19 11:35:44 följande:
    Visste inte att det fanns någon brudtidning som hette så men nu skyndade jag mig att köpa en på deras hemsida.
  • Virvel

Har du någon kolla på om det finns bra norska tidningar?

• bridesilly

Nej norska tidningar orkar jag inte läsa så de har jag ingen koll på. Däremot köper jag amerikanska tidningar eftersom de ligger före i brudmodet och där finns tips på amerikanska siter man kan köpa roliga saker till bröllopet De finns på pressbyrån och press stop

• Virvel

Nu har jag köpt tre tidningar från Press stop. Modern bride, Brides (UK) och Cosmopolitan Bride.
    Jag har köpt amerikanska tidningar innan men jag tyckte att dom bara innehöll reklam men jag ger väl dom en chans till. Får hoppas att det är värt 350 kr. Ska tidningarna också räknas med i budgeten?

bridesilly skrev 2007-12-19 12:52:06 följande:
    Nej norska tidningar orkar jag inte läsa så de har jag ingen koll på. Däremot köper jag amerikanska tidningar eftersom de ligger före i brudmodet och där finns tips på amerikanska siter man kan köpa roliga saker till bröllopet De finns på pressbyrån och press stop
  • bridesilly
    Virvel skrev 2007-12-19 13:07:40 följande:
    Nu har jag köpt tre tidningar från Press stop. Modern bride, Brides (UK) och Cosmopolitan Bride.Jag har köpt amerikanska tidningar innan men jag tyckte att dom bara innehöll reklam men jag ger väl dom en chans till. Får hoppas att det är värt 350 kr. Ska tidningarna också räknas med i budgeten?
    Hihi ja jag räknar inte med tidningar i budgeten för då hade den skjutit i höjden för länge sedan. Jag brukar inte beställa från UK iochmed att det är så dyrt att köpa något därifrån MEN dom brukar vara lika roliga som amerikanska
  • Virvel

Jag skrev väl i den här tråden att jag skulle byta från ivory på skorna till silver.
    Kom på att det kanske inte är så himla snyggt med silver och sedan ivory på klänningen. Vad tycker ni, ärligt?

• cindell

Virvel: Svårt, om jag tittar på din klänning i ditt bildgalleri så ser det ut som om silver passar. Men svårt att avgöra på en bild.

Hmm cosmopolitan bride, finns den att köpa i affär eller måste man gå in på deras hemsida och beställa den?

• bridesilly

Jo men jag tror silver passar bra. Allt behöver inte vara vitt eller ivory!

Virvel skrev 2007-12-19 15:04:39 följande:
    Jag skrev väl i den här tråden att jag skulle byta från ivory på skorna till silver.Kom på att det kanske inte är så himla snyggt med silver och sedan ivory på klänningen. Vad tycker ni, ärligt?
  • bridesilly

Den utkommer nog inte mer än en gång om året så den finns nog bara på nätet.

cindell skrev 2007-12-19 16:47:44 följande:
    Virvel: Svårt, om jag tittar på din klänning i ditt bildgalleri så ser det ut som om silver passar. Men svårt att avgöra på en bild. Hmm cosmopolitan bride, finns den att köpa i affär eller måste man gå in på deras hemsida och beställa den?
Svar på tråden 080809 del 2