• Virvel

080809 del 2

Nu är det dags att starta upp del två för alla som ska gifta sig den 9 augusti 2008.

Än är det ett tag kvar till den stora dagen men plötsligt så är den här och tills dess kan det vara kul att prata med andra som ska gifta sig samma datum.
    Tänk när vi sitter här kvällen innan och önskar varandra lycka till.

Välkomna alla gamlingar och alla nya till tråden.

• Svar på tråden 080809 del 2
  • blivandefrularsed

Ska och fika hos en kompis nu så jag får också slita mig....gjorde precis ett provinbjudningskort! Blev så fint! Måste bara bestämma mig för den rätta bruna färgen på texten, vet inte om jag ska ha riktigt brunt, fast då blir det nästan svart, eller mer bruntbrunt...får nog fråga min m2b när han kommer hem sen.....

• AoM

Jag hade stora planer för dagen; plugga, städa, vara smakråd åt en kompis som ska köpa möbler osv. Njuta av en hundledig dag.
    Haha! Inte gjort ngt av det.

Sov länge, sen fastnade jag här :) Det måste vara ngt fel på mig, jag kan sitta i timmar här på BT och insupa idéer, planera, drömma. Och när kvällen kommer blir jag lika förvånad som alltid när min sambo inte delar min entusiasm över BT :)

Nej, dags att rycka sig i kragen. Värma lunchen och rusa tillbaka till datorn och BT, med en gaffel i ena handen och tangentbordet i den andra!

• bridesilly

Hahaha rusa tillbaka till tangentbordet med lunchen

• AoM

När blev vår mikro såååå långsam????

• kalevala

oj vad här har hänt idag , det som varit så stillsamt ett par dag. nu har jag halvsovit i soffan o grabben får titta på tv hur mycket som , har värk i hela kroppen nu influensa .........

by the way , bor i skåne......

• cindell

Har äntligen bestämt mig för vilken ring jag ska ha :) Va hos Jemp guld idag och herre gud vilken underbar service. Hon satt med oss i 1½ timme när vi velade fram och tillbaka. Blev till slut den som min m2b tyckte från början :)

Måste också skicka en guldstjärna till calligraphen som precis ringde och dubbelkollade en eftersändning jag gjort som självklart blivit fel. Men som hon tolkat rätt och ringde därför. Helt underbara!

Jag är väl den enda som bor i värmlandstrakterna, Karlskoga rättare sagt. Men det finns ju bil som tur är :)

Nu ska jag iväg och träna så vi hörs kanske lite senare ikväll.

Kram från en lyrisk tjej!!!

• Virvel

Visst är dom otroligt trevliga på Jempguld. Jag är väldigt nöjd med servicen vi fick ifrån dom. Kul att du tycker likadant.

cindell skrev 2007-12-07 15:25:21 följande:
    Har äntligen bestämt mig för vilken ring jag ska ha :) Va hos Jemp guld idag och herre gud vilken underbar service. Hon satt med oss i 1½ timme när vi velade fram och tillbaka. Blev till slut den som min m2b tyckte från början :)Måste också skicka en guldstjärna till calligraphen som precis ringde och dubbelkollade en eftersändning jag gjort som självklart blivit fel. Men som hon tolkat rätt och ringde därför. Helt underbara!Jag är väl den enda som bor i värmlandstrakterna, Karlskoga rättare sagt. Men det finns ju bil som tur är :)Nu ska jag iväg och träna så vi hörs kanske lite senare ikväll.Kram från en lyrisk tjej!!!
  • cindell

Ja jämför jag med affären här hemma som jag varit i så blev jag hemskickad med en broshyr. Så det var ju en ofantlig skillnad :)

Nu märker jag på min m2b att han börjar få lite panik över att inte vigselförrättaren är bokad än :) Skönt att inte bara jag har nojjor :) Han kommer nog tom att ta tag i det själv. Och det säger inte lite det... Ha ha ha :)

Ha en trevlig kväll tjejer, nu ska jag snart bänka mig framför idol med ett glas vin i ena handen och lite chips i andra :D
    Ha det gott, hörs säkert imorgon :)

• bridesilly

Nämen nämen nu är inte en enda av er online.. Tittar ni på idol?

• kalevala

jaaaa....deet gjorde jag faktiskt ......låg pall i soffan influensa är pest.

Svar på tråden 080809 del 2