• Virvel

080809 del 2

Nu är det dags att starta upp del två för alla som ska gifta sig den 9 augusti 2008.

Än är det ett tag kvar till den stora dagen men plötsligt så är den här och tills dess kan det vara kul att prata med andra som ska gifta sig samma datum.
    Tänk när vi sitter här kvällen innan och önskar varandra lycka till.

Välkomna alla gamlingar och alla nya till tråden.

• Svar på tråden 080809 del 2
  • kalevala

tror jag ska sälja min , men jag är så kort att den måste nog klippas av oxå inte bara sys upp , så vi får väl se om en kort brud vill köpa den !!!

• bridesilly

Jaaaaaaaaaaaaa ringen har kommit. Imorgon får jag gå och hämta ut den

• Virvel

Äntligen! Den som väntar på något gott......

bridesilly skrev 2007-12-03 15:34:14 följande:
    Jaaaaaaaaaaaaa ringen har kommit. Imorgon får jag gå och hämta ut den
  • AoM

Oj vad alla har kommit långt! Jag känner mig långt efter trots att vi började planera redan i februari... :)

Detta har vi kvar:
    Bestämma menyn
    Smink o hår (tänkte fråga min barndomsbästis men inte förrän inbjudningarna har gått iväg)
    MUSIK (svår nöt att knäcka!)
    Klänning
    Ringar (i princip bestämt mig)
    Köpa ny kostym åt sambon.

Har gjort en prototyp till inbjudningskort men är inte alls nöjd så jag ska nog börja om från noll igen. Velar lite över vårt färgtema...

• bridesilly

Ja verkligen iiiih nu är jag glad. Min m2b var och tittade på ringarna idag för han skulle bara förbi på rasten för att kolla när dom kommer och då hade dom kommit idag. Han kunde inte hämta ut dem eftersom han inte hade kvittot med sig men jag vill nog hursomhelst vara med och se dem innan dom följer med hem. Han sa att dom var jättefina

Virvel skrev 2007-12-03 16:21:54 följande:
    Äntligen! Den som väntar på något gott......
  • bridesilly

Hallo flickor har ni tagit jul ledigt från våran tråd?

• Virvel

Det är väl du och jag som inte har något bättre för oss.

• AoM

jag instämmer i att inte ha något bättre för mig :)

Igår tvingade jag ner sambon i sängen (han trodde nog att ngt helt annat var på g), och gick igenom alla tankar, idéer och frågor jag har inför bröllopet och dess planering. Efter att antal suckar insåg han att han inte skulle komma undan :)

Vi kommer inte ta bröllopsledigt över jul utan ska träffa vår fotograf samt leta band.

• TyresöBrud

Jag var och beställde korsett idag! Att det finns underkläder som kan forma till kroppen så är ju helt fantastiskt, det trodde jag inte! Fick fyllig byst och getingmidja!
    Och sitter dessutom som gjuten, ingen risk att klänningen kommer att vecka sig!
    Jag är imponerad och supernöjd!
    Kommer dessutom kunna ha den både under eller enbart som en festtopp!
    Rekommenderas verkligen!

Svar på tråden 080809 del 2