• Virvel

080809 del 2

Nu är det dags att starta upp del två för alla som ska gifta sig den 9 augusti 2008.

Än är det ett tag kvar till den stora dagen men plötsligt så är den här och tills dess kan det vara kul att prata med andra som ska gifta sig samma datum.
    Tänk när vi sitter här kvällen innan och önskar varandra lycka till.

Välkomna alla gamlingar och alla nya till tråden.

• Svar på tråden 080809 del 2
  • Virvel

Vi ska ha vår gästbok på ett litet bord och bredvid den tänkte jag ställa den lappen. Ska sriva ut den i samma tjockare papper som vi använder till fest och vigselprogrammen.

kalevala skrev 2007-11-28 16:51:22 följande:
    Tack virvel försökte svara dig men det kom tillbaka......så tack nu .vad har man den här meddelande bilagan till , varsin att lägga till gästerna eller !?att lägga i en liten låda tex.?
  • kalevala

aha. tack.......
    jag vet att jag är väldigt anonym nu , vill vara lite hemlig jag lovar att ni kommer att få veta mer om mig o mitt bröllop ......det är jätte skööönt att ventilera med er alla här eftersom jag inte berättat för mer än 2 st.......

• bridesilly

Oj vad mycket fint du hade på er sida Älskar inspirationsbilder

Virvel skrev 2007-11-28 20:42:28 följande:
    Vill tipsa er om att jag har lagt in massor av nya bilder i mitt fotoalbum som kanske kan ge lite inspiration.Många bilder med grönt som tema.lindaochjocke2008.weddingannouncer.com/photoa...
  • Virvel

Jag kommer att fortsätta lägga in fler bilder så fort jag hittar nya som jag tycker om.

Känns som att det finns så dåligt med svenska inspirationssidor så jag får väl göra vår sida till en liten sådan.

• lollan82

hej hej ny på bröällopstorget.. ska gifta osss 9 aug 08..
    hur långt har ni kommit med allt?

• kalevala

hej o välkommen lollan , är ganska ny själv här , ja datumet är ju bestämt.....o plats och tid.
    lokal ..klar
    fotograf ska vi träffa imorgon o se vad hon har att erbjuda....
    frissa bokad....
    har en klänning som ev ska sys om ....
    har köpt kort som jag själv ska göra men har ej best.hur de ska se ut, creme o guld tror jag...
    hmmmm...nej har nog inte kommit längre, jo vi, jagar ett band som ev ska spela, sen ligger vi nog lågt över jul ,

• Virvel

lollan82

Välkommen till BT och till tråden.

Som ny så ställer man ju oftast den frågan och jag svarar som vanligt att vi är färdiga med allt utom några smådetaljer som tex hur tårtan ska se ut.
    Vi är några planeringstokiga i den här tråden som nästan är färdiga med allt och så finns det dom som precis har börjat boka kyrka och festlokal.
    Det har väl lite med ens personlighet att göra. Jag är sådan att jag vill att allt ska hända på en gång.

• bridesilly

Haha känner igen mig i föregående talare. Helst ska allting hända på en gång just NU! Men det känns bra att ha kommit långt i planeringen så att man pusta ut över julen och frossa i julklapps inköp och tomtar

Svar på tråden 080809 del 2