• Virvel

080809 del 2

Nu är det dags att starta upp del två för alla som ska gifta sig den 9 augusti 2008.

Än är det ett tag kvar till den stora dagen men plötsligt så är den här och tills dess kan det vara kul att prata med andra som ska gifta sig samma datum.
    Tänk när vi sitter här kvällen innan och önskar varandra lycka till.

Välkomna alla gamlingar och alla nya till tråden.

• Svar på tråden 080809 del 2
  • abook

Hej på er alla blivande brudar!
    jag tillhör oxå en utav de lyckliga som ska gifta sig den 9 augusti!
    jag har inte varit särskilt aktiv på BT än så länge, men nu ska det bli ändring på det ska sätta mig och läsa lite nu så jag kommer ikapp

ni får gärna ta en titt på vår sida på weddingannouncer.

annaomattias.weddingannouncer.com

ha det bra alla brudar!

kramar blivande fru book

• bridesilly

Ja det var verkligen ett bra pris för en så snygg klänning

ElinJonas skrev 2007-11-22 18:45:35 följande:
    Tack!!Den är helt ny, köpt från Kina.....jag betalade 2200:- Helt otroligt!!!
  • ElinJonas

Ja verkligen....Kan fortfarande inte fatta vilken tur jag har haft=))

• ElinJonas

Har du någon bild på din klänning?

• bridesilly

Japps har en bild som jag kan lägga upp lite snabbt men eftersom min karl är här och snokar ibland så låter jag den ligga upp en liten stund...ett ögonblick

• bridesilly

Nu finns den i galleriet en stund om nån vill se...den är rätt vid när man tar på underkjolen och så har den chapel train. broderierna som glittrar går snett neråt ända bak på släpet

• ElinJonas

hehe=) oki. Den är jättefin enkel och stilren=))

• bridesilly

mmm jag gillar den..originalet har inte strassstenar på broderierna utan bara blom mönstret men dom har gjort den lite extra bling blingig Den blir pampig ihop med tiaran och boleron

• ElinJonas

Det kan jag tänka mig!! det kommer bli väldigt roligt efter vi har gift oss och lagt ut bilderna här så alla få se allas slutresultat!!!

• bridesilly

ja verkligen Det hade vi väl som lag i tråden vad jag minns

Svar på tråden 080809 del 2