• Virvel

080809 del 2

Nu är det dags att starta upp del två för alla som ska gifta sig den 9 augusti 2008.

Än är det ett tag kvar till den stora dagen men plötsligt så är den här och tills dess kan det vara kul att prata med andra som ska gifta sig samma datum.
    Tänk när vi sitter här kvällen innan och önskar varandra lycka till.

Välkomna alla gamlingar och alla nya till tråden.

• Svar på tråden 080809 del 2
  • Virvel

bridesilly

Jag fick min wedding planner idag och den är helt suverän. Vilken tur att jag hittade tråden där ni tipsade om den.
    Jag undrar bara om du har tio blanka sidor i din för egna anteckningar. Det såtr i inledningsorden att det ska finnas det men det har inte jag i min.
    Vet du var jag kan köpa fler plastfickor? Har du köpt någon håltagare för tre hål?

• bridesilly

Nää några blanka sidor har jag inte i min ska det va det? har jag missat isåfall. Har inte köpt fler plastfickor men det måste ju finnas på typ gallerix. Ska en sväng på stan imorgon så jag kan kika efter det. Håltagare för tre hål har jag inte heller. Upptäckte när jag fått den att vanliga a4 inte får plats..så dumt!

Men på det stora hela är jag jättenöjd med den speciellt som den är i samma färgtema som vårt bröllop

Virvel skrev 2007-11-29 15:12:15 följande:
    bridesillyJag fick min wedding planner idag och den är helt suverän. Vilken tur att jag hittade tråden där ni tipsade om den.Jag undrar bara om du har tio blanka sidor i din för egna anteckningar. Det såtr i inledningsorden att det ska finnas det men det har inte jag i min.Vet du var jag kan köpa fler plastfickor? Har du köpt någon håltagare för tre hål?
  • Virvel

Jag trodde att A4 fick plats men nu när du säger det så är väl dom för långa. Det var ju lite opraktiskt.

• bridesilly

Ja det var lite dumt kanske Men men vi får väl göra oss besväret med att klippa ner sidorna eller göra köpa papper i rätt storlek. Det är ju trots allt martha stewart

• Virvel

Ja, jag är jättenöjd med den. Såg att A4 bara är ca två cm för långa så det är ju inga problem att fixa till.

• 2008-08-09

Jag längtar tills vi är inne på -08... då kanske inte alla måste påpeka att det är så länge kvar till bröllopet hela tiden..som det är nu tycker jag att många som hör att man ska gifta sig tycker att det är så låååångt fram i tiden..men det är det ju INTE, herregud snart bara 9 månader!

• bridesilly

Nä det är det verkligen inte. Tiden går fortare än man tror och jag är jätteglad och lättad över att vi har så mycket färdigt redan annars hade jag kännt mig superstressad när det gäller att få tag i bokningar och tider!

• Virvel

Bridesilly jag håller verkligen med dig. Och jag förstår verkligen inte dom som säger att vi är ute i god tid för i större städer skulle det vara kris om vi började leta lokaler och kyrkor nu.

• ElinJonas

Idag vara det som julafton=))
    jag fick hämta ringarna vi har beställt=) helt perfekta!!! ännu en sak att bocka av i planeringslistan!!!
    Vi har även beställt alla trycksaker och är på väg att köpa brudnäbbsklänningar via internet. Ett företag från USA.
    weeee=)))

• lollan82

jaha vart hittar man en wedding planner som ni pratade om?
    haha

jag söker fotograf nu.. men herregud vart ska man börja?
    vill ju ha en duktig ju

Svar på tråden 080809 del 2