• Virvel

080809 del 2

Nu är det dags att starta upp del två för alla som ska gifta sig den 9 augusti 2008.

Än är det ett tag kvar till den stora dagen men plötsligt så är den här och tills dess kan det vara kul att prata med andra som ska gifta sig samma datum.
    Tänk när vi sitter här kvällen innan och önskar varandra lycka till.

Välkomna alla gamlingar och alla nya till tråden.

• Svar på tråden 080809 del 2
  • bridesilly

hihihi ja det kanske är så, men några till kunde iaf dela in sig i vår lilla har inget bättre för sig grupp

Virvel skrev 2007-12-06 19:17:01 följande:
    Det är väl du och jag som inte har något bättre för oss.
  • bridesilly

Vart köpte du denna skapelse som formar kroppen så bra?

TyresöBrud skrev 2007-12-06 21:32:44 följande:
    Jag var och beställde korsett idag! Att det finns underkläder som kan forma till kroppen så är ju helt fantastiskt, det trodde jag inte! Fick fyllig byst och getingmidja! Och sitter dessutom som gjuten, ingen risk att klänningen kommer att vecka sig!Jag är imponerad och supernöjd!Kommer dessutom kunna ha den både under eller enbart som en festtopp!Rekommenderas verkligen!
  • nilia
    bridesilly skrev 2007-12-06 18:33:19 följande:
    Hallo flickor har ni tagit jul ledigt från våran tråd?
    Nej då=) Ingen ledighet här inte! Den där korsetten lät ju helt fantastisk! Den ska man nog ta sig en närmara titt på.

Idag har vi bokat fotograf, känns skönt att kunna stryka den från listan!
  • bridesilly

nilia

åh vilken fotograf blev det?

• nilia

bridesilly

Hasse Bengtsson heter han, från eksjö. Han ska tydligen vara väldigt duktig! Har ni bokat?

• bridesilly

Jaha honom har jag inte hört talas om. Ja vi har bokat fotograf vi också. Har vart i kontakt med väldigt många men inte vart helt nöjd förräns nu!

nilia skrev 2007-12-07 00:08:52 följande:
    bridesillyHasse Bengtsson heter han, från eksjö. Han ska tydligen vara väldigt duktig! Har ni bokat?
  • Virvel

Kollade på korsettsidan som det tipsades om här ovanför och det var ju inga billiga. Kostar nästan lika mycket som min klänning.
    Jag köpte en jättefin korsett på Tradera för 139 kr som är suverän.
    Kolla där ni som inte vill lägga ca 2000 kr på en korsett.

• stinakina

Jag beställde klänning i går!!!!

Har velat hit och dit, ville ju inte ha en "klassisk" brudklänning, känns lite fel att ha vitt vid min ålder *L*

Men hittade dock en klänning, en vit enkel sak med trumpetärm, för billiga 2500:-.
    M2B ska ju ha sin kostym och vi skulle ju ha det ganska "enkelt"

Hittade äntligen mitt måttband, satte igång och mätte byst och allt.

Gick in på sidan för att göra min beställning.
    Och där, där fanns den!

En helt annan klänning, fanns under kategorin balklänningar, otroligt vacker en vinröd (vårt färgtema)
    Rea dessutom, 1200:-

Jag är helnöjd!!!!

• cindell

Hej på er tjejer,

Jag har inte heller tagit julledigt. Är på väg nu och ska åka och titta på ring :) Ska även försöka komma förbi panduro idag så jag kan inhandla allting till bröllopskorten. Har äntligen bestämt mig för hur dom ska se ut :)

Ska försöka ta mod till mig att ringa vigselförrättaren idag eller till veckan också. När allt kommer till kritan hänger det ju lite på honom :) Jobbigt om han inte kan när allt annat är graverat, beställt och klart.

Svar på tråden 080809 del 2