• Virvel

080809 del 2

Nu är det dags att starta upp del två för alla som ska gifta sig den 9 augusti 2008.

Än är det ett tag kvar till den stora dagen men plötsligt så är den här och tills dess kan det vara kul att prata med andra som ska gifta sig samma datum.
    Tänk när vi sitter här kvällen innan och önskar varandra lycka till.

Välkomna alla gamlingar och alla nya till tråden.

• Svar på tråden 080809 del 2
  • kalevala

hemma i maginfluensa ...............trist , vi som skulle kolla ringar i helgen , det blir nog inget med det ,
    vi bokade fotograf förra helgen . dyr men super ............
    kemin stämde bra,,,,

• kalevala

så väntar vi på besked från ett band ......
    för några dagar sedan tog mannen mod till sig och ringde en gammal vän som spelar gitarr o sjunger bra, ....så han ska sjunga på vigseln ute , förr spelade han didgerido....hade tyckt det var lite coolt som ingångs musik".... men han hade inte spelat på så länge......samme vän spelaribland med ett band , lite folkmusilaktikt , irländskt stuk , glad musik , men de skulle prata om det .....

• AoM

En galen tanke kanske,
    vad tror ni tjejer om att träffas ngn gång nästa år?

• bridesilly

Hade varit galet roligt att se alla som man sitter och tjatar med Jag är ju än sålänge hemlig men efter inbjudningarna gått ur får ni se mitt riktiga jag

• Virvel

Det hade varit riktigt kul om vi hade fått ihop så många som möjligt. Det måste vi försöka.

• bridesilly

Undra hur spridda skurar det är på vart vi bor i landet men man skulle säkert kunna träffas merparten av oss nån gång

• Virvel

Jag har förstått att det är fler som bor nedåt mina gamla hemtrakter i Småland.

• bridesilly

Ja det verkar vara så. Småland har vaknat upp och dragits med i bröllopsyran som råder

• AoM

Så, i vilka delar av landet bor vi alla?

Själv bor jag i sthlm.

• Virvel

Jag är småländska (Vetlandabo)från början men bor sedan sju år tillbaka i Enköping.

Svar på tråden 080809 del 2