• Virvel

080809 del 2

Nu är det dags att starta upp del två för alla som ska gifta sig den 9 augusti 2008.

Än är det ett tag kvar till den stora dagen men plötsligt så är den här och tills dess kan det vara kul att prata med andra som ska gifta sig samma datum.
    Tänk när vi sitter här kvällen innan och önskar varandra lycka till.

Välkomna alla gamlingar och alla nya till tråden.

• Svar på tråden 080809 del 2
  • bridesilly

Jotack har själv vart sjuk i veckan så jag vet hur tråkigt det är att inte förmå sig till att göra nåt annat än att ligga! Men nu är jag frisk och hoppas förbli så. Här ska planeras både jul och bröllop så det går inte att ligga på latsidan

• kalevala

jag har bestämt att jag måste skriva en sång till fest pogrammet varje dag så jag gör det n på morgonen i dag bir det mada visan och ev båt-låt om jag hinner,

• bridesilly

Okej brudar vet ni vad det är idag?

8 MÅNADER KVAAAAR

• kalevala

åhhhh, det kommer o gå sååå fort dit ,särskilt när jag er här o bubbla o babbla med då o då .....

• bridesilly

Exakt. Tiden går fort när man har roligt

• TyresöBrud

8 månader kvar, det är väl värt att fira! Ska nog värma lite glögg och tända ljus tills när m2b kommer hem.
    Tiden kommer nog att gå fort, snart är vi där!

• cindell

Men gud, är jag dum i huvudet? Har inte haft en tanke på att det är den 9:onde idag :)

• bridesilly

Hihi ja där sa ni nåt, här ska firas med glögg och pepparkakor och kanske en lussebulle också

• nilia
    bridesilly skrev 2007-12-09 14:01:55 följande:
    Okej brudar vet ni vad det är idag?8 MÅNADER KVAAAAR
    ojoj det är snart dax=) Idag firar jag och min m2b 6 år=) Wiie!
  • bridesilly

Ja du förstår vad tiden går fort. Det känns som om det inte vore så länge sen man registrera sig här för att man då hade bestämt och bokat datum i kyrkan

nilia skrev 2007-12-09 21:06:07 följande:
    ojoj det är snart dax=) Idag firar jag och min m2b 6 år=) Wiie!
Svar på tråden 080809 del 2