• Virvel

080809 del 2

Nu är det dags att starta upp del två för alla som ska gifta sig den 9 augusti 2008.

Än är det ett tag kvar till den stora dagen men plötsligt så är den här och tills dess kan det vara kul att prata med andra som ska gifta sig samma datum.
    Tänk när vi sitter här kvällen innan och önskar varandra lycka till.

Välkomna alla gamlingar och alla nya till tråden.

• Svar på tråden 080809 del 2
  • TyresöBrud

Tänk, om 8 mänader är vi mitt i bröllopsfesten nu!!!!

• bridesilly

Weeeeiii så långt har jag inte tänkt..bara att det var månader kvar hahaha men att bröllopet faktiskt står då hade jag inte reflekterat över

TyresöBrud skrev 2007-12-09 21:12:03 följande:
    Tänk, om 8 mänader är vi mitt i bröllopsfesten nu!!!!
  • nilia

Ja va roligt vi kommer att ha då=) På tal om festen, hur många gäster ska ni bjuda?

• bridesilly

Inräknat med oss kommer vi att vara ca 50 st. För oss känns det som om vi då fått med alla som vi känner att man umgås med och har kontakt med inom släkt och vänner!

• nilia

Okej, lite lagom! Vi är uppe i 116 men vi måste absolut banta ner antalet! Får lite panik det är så svårt att bestämma vilka man verkligen vill ska komma. Alla egentligen, men ändå inte=)

• Virvel

Samma här. Ca 50 st och då har bjudit släkt och vänner som vi verkligen pratar och umgås med.

bridesilly skrev 2007-12-09 21:38:02 följande:
    Inräknat med oss kommer vi att vara ca 50 st. För oss känns det som om vi då fått med alla som vi känner att man umgås med och har kontakt med inom släkt och vänner!
  • ElinJonas

Vi ska bjuda ca 70 personer. Mycke vänner och stora släkten.

• bridesilly

Oj så många, får ni plats allihop på det ställe ni har bokat?

nilia skrev 2007-12-09 21:44:25 följande:
    Okej, lite lagom! Vi är uppe i 116 men vi måste absolut banta ner antalet! Får lite panik det är så svårt att bestämma vilka man verkligen vill ska komma. Alla egentligen, men ändå inte=)
  • TyresöBrud

Vi blir ca 70st hoppas jag, har drygt 80 på listan så den måste nog bantas något, svårt!

• bridesilly

Visserligen brukar det ofta bli bortfall på inbjudningslistan eftersom säkerligen inte alla kan komma men det ska man inte ta för givet och bjuda fler än man har råd med för tänk om alla kommer Vi har räknat på att det blir det bortfall så blir vi färre helt enkelt, har ändå bara tagit dom som vi vill ska närvara på listan

Svar på tråden 080809 del 2