• Virvel

080809 del 2

Nu är det dags att starta upp del två för alla som ska gifta sig den 9 augusti 2008.

Än är det ett tag kvar till den stora dagen men plötsligt så är den här och tills dess kan det vara kul att prata med andra som ska gifta sig samma datum.
    Tänk när vi sitter här kvällen innan och önskar varandra lycka till.

Välkomna alla gamlingar och alla nya till tråden.

• Svar på tråden 080809 del 2
  • bridesilly

Jag bor i småland jönköpingstrakten, kan inte säga för mycket eftersom jag tror det finns dom som känner mig som är inne på BT ibland. Men efter nyår och helgerna får ni fullständig info

• nilia

Jag är oxå en smålänning, närmare bestämt nässjö. Men blir eventuellt skåning till våren. Men bröllopet blir oavsett var vi bor i småland!

• Virvel

Vilken aktivitet det är idag. Bra jobbat tjejer!!!

• Virvel

Det är väl snart dags för mig att gå från datorn. Båda barnen sover just nu. Skönt.

• blivandefrularsed

Passa på medans det är lugnt asså.....

• bridesilly

Jag kan inte slita mig från BT tyvärr. Försöker resa på mig för att gå in i duschen men det lyckas ju aldrig haha

• nilia

Jag är oxå ledig idag.. såå skönt=) Men jag kan inte heller slita mig härifrån. Men nu ringde en kompis så snart ska vi dra iväg till gymmet. Man måste ju komma i form tills den stora dagen=)Men har tok träningsvärk sen igår så det blir nog slappt idag.. hihi.

Svar på tråden 080809 del 2