• Virvel

080809 del 2

Nu är det dags att starta upp del två för alla som ska gifta sig den 9 augusti 2008.

Än är det ett tag kvar till den stora dagen men plötsligt så är den här och tills dess kan det vara kul att prata med andra som ska gifta sig samma datum.
    Tänk när vi sitter här kvällen innan och önskar varandra lycka till.

Välkomna alla gamlingar och alla nya till tråden.

• Svar på tråden 080809 del 2
  • bridesilly

Hade min första mardröm angående bröllopet för nån natt sedan.
    Det var inte alls roligt kan jag säga.

Min ring hade så dålig fattning på diamanten att jag tappade stenen redan innan jag skulle gå in, varför jag nu hade på den INNAN?!?!

Vigseln hölls inte i den kyrka jag valt utan i nån lada och gästerna var hemskt ointresserade och gick ut och rökte mitt i alltihopa och reste sig och gick ut FÖRE oss när det var klart. Huuuu hemska tanke. Vilken tur att detta var en dröm!

• Bride in England

Hu vad hemskt! Jag har haft en hel del mardrommar redan, mest handlar det om att det hela ar over pa en sekund och jag minns inte hur det var, vad som hande eller nagonting och bonar o ber min m2b (man i drommen!) att vi ska gora om det sa att jag far uppleva det pa riktigt... Stressdrommar!

• bridesilly

Hmm undra om drömmar kommer oftare vad det lider när dagen börjar närma sig Superstressad även unden sömnen hahah!

• Virvel

Bride in England

Ja, du har rätt. Makarska ligger på Kroatiska rivieran som det så fint heter. Ska bli jättespännande att åka dit. Vi hade gärna åkt till Thailand eller något annat exotiskt men tyvärr så är jag så väldigt flygrädd så det går inte.

• kalevala

hej allihopa!!!!!!!!
    har beslut ångest ang mina inbjudningar , ska försöka bli färdig med ett så kan ni ju bedöma sedan .....o så tycker jag det är svårt med att formulera vad som ska stå i......
    många beslut att ta ....jag som inte brukar ha så svårt att bestämma mig .......o nu är det massa saker som jag velar o väljer......

• Virvel

kalevala

Om du vill ha tips på hur man kan skriva i inbjudningarna så kan jag maila dig våra.

• lillaj

Det verkar som att viligger lite efter er andra men idag har sambon pratat med herrgården så dem har noterat oss i bokningen. Ska bara dit och prata meny och pris.

• 2008-08-09

Min tärna är frisör så min frisyr + smink blir helt gratis! *kanonbra*

Vår vigsel börjar kl 14:00. Vi tog då p g a att vi ska fotas efteråt.

• lillaj

Hur underhåller man gästerna under tiden för brudskålen vill väl brudparet vara med på eller?

• Bride in England

Vi ger gasterna valkomstdrinkar och canapes under tiden sa far de mingla med varandra i, forhoppningsvis, solskenet!

Svar på tråden 080809 del 2