• Virvel

080809 del 2

Nu är det dags att starta upp del två för alla som ska gifta sig den 9 augusti 2008.

Än är det ett tag kvar till den stora dagen men plötsligt så är den här och tills dess kan det vara kul att prata med andra som ska gifta sig samma datum.
    Tänk när vi sitter här kvällen innan och önskar varandra lycka till.

Välkomna alla gamlingar och alla nya till tråden.

• Svar på tråden 080809 del 2
  • Bride in England

Virvel

Kroatien ska vara jattefint! Ni kommer sakert fa en jattemysig brollopsresa. Jag och m2b har aldrig varit nagon annanstans an Grekland pa sista minuten-resor tillsammans sa vi slog till pa stort denna gangen!

• ElinJonas

Hej alla!!!

Gissa vad jag har gjort idag.....!!!
    KÖPT EN BRUDKLÄNNING!!!!!
    En tjej i Virserum som sålde.....och vilket kanonpris...och vilken klänning....jag ska lägga ut bilder i mitt galleri så ni får se.
    Den är gjord i Kina, och är en kopia på min favvoklänning.
    Jag är sååååå Nöjd!!!

• Tutik och Prasart

ååå vad kul att det är fler som kommer att gifta sig den 9 aug.
    Hur långt har ni kommit?
    Jag börjar funderar på hur inbjudnings korten kommer att vara.
    I går kom min brud klänning, jag ska hämta ut den på posten så fort jag kommer hem.
    Sitter och längtar hoppas att den passar mig, har nämligen köpt den på tradera för en trevliga summa.
    Men om den passar vet jag ju inte än... men jag hoppas...
    Håll tummarna åt mig

• lillaj

Vi gör allt i lite annorlunda ordning tror jag men vi har redan prototyper för trycksakerna vilekt känns bra däremot måste vi börja fila på gästlistan HErrgården har vi som sagt kontaktat och det var väl det som var mest akut. Nu är det lugnt ett tag tror jag! Kika runt i malmö på väska, tiara, klänningar och skor i helgen!!

• Virvel

AoM

Sriv din mailadress så kan jag maila över vår text.

Eftersom min bästa kompis blev tvungen att lämna återbud som toastmadame/värdinna så frågade jag igår sambons bästa kompis och hans tjej om dom är intresserade och dom tyckte det skulle vara jättekul. Det känns bra med dom också då Maria som kompisens tjej heter och jag kommer väldigt bra överrens.
    Nu är det bara att sätta igång och involvera dom i planerandet.

Det jag ser fram emot nu är julbordet som sambon och jag ska äta på herrgården där vi ska ha middagen och festen. Det ska bli spännande att komma dit och kolla runt lite inomhus då jag har glömt bort hur det ser ut. Kollade inte så jättenoga när vi var där och bokade. Nu ska jag allt kolla in hur serviceminded personalen är.

Är det någon av er som ska köpa tårtställning? Var hittar man billiga sådana?

• bridesilly

Va fin

Ny, använd en gång? Får man vara nyfiken på priset?

ElinJonas skrev 2007-11-21 20:06:46 följande:
    Hej alla!!!Gissa vad jag har gjort idag.....!!!KÖPT EN BRUDKLÄNNING!!!!!En tjej i Virserum som sålde.....och vilket kanonpris...och vilken klänning....jag ska lägga ut bilder i mitt galleri så ni får se.Den är gjord i Kina, och är en kopia på min favvoklänning.Jag är sååååå Nöjd!!!
  • ElinJonas

Tack!!
    Den är helt ny, köpt från Kina.....jag betalade 2200:- Helt otroligt!!!

Svar på tråden 080809 del 2