• Lapinette

Ny tråd, ny månad och nya friska tag

Det är här vi samlas. Alla vi som har hängt med sen starten sommaren 2006 men även ni som har tillkommit med under vägen för att vi strävar mot samma gemensamma mål - att få ett plus på stickan, en bulle i ugnen, morot i karotten ...helt enkelt att bli gravida!

Under resans gång har vi fått trådbebisar, genomfört inseminationer, gråtit över den sabla tanten som kommit månad ut och månad in, någon har adopterat kanin och någon annan funderar på katt men vi ger inte upp i första taget utan kämpar här vidare tillsammans!

Välkomna in alla gamla veteraner men även ni som är nya. Bered er på många inlägg och mycket skratt och gråt!

• Svar på tråden Ny tråd, ny månad och nya friska tag
  • Zozo

Ja fast tänk - ve och fasa, om jag skulle fa en san dâr liten mestjej, som inte vagar nagot och bara vill leka med barbie och locka haret dagarna i ände. *darrrr*

• Page

Sweet, ett stort grattis och en lättnadssuck för de fina testresultaten. Kul att äntligen få berätta! Och jo, jag skulle hemskt gärna besöka er, men det ser ut som om vi kommer att få en stram budget i år, så det blir nog tyvärr inte aktuellt. Om det inte råkar ramla ned ett välbetalt arbete på mitt huvud!

• Page

Frejis, så ni tog det stora beslutet att göra ivf. Skönt med beslut! När börjar du med sprutorna?

• Lapinette

Tjena Pagen!!!
    Alltid lika skoj att läsa dina inlägg. Kan du förklara lite närmare, dildon Ernst??!!

• Page

Hallåj Lappis! Ernst ja...jag är inte helt säker på hans ursprung, men jag har känt honom lika länge som maken. Han är stoooor, ådrig och en aning läskig. Han har aldrig blivit använd i hans rätta syfte, men han brukar kunna pigga upp stämningen så han är ofta med och festar. Han har även varit på krogen, det är dock länge sedan nu. Hmm, han kanske behöver luftas lite. Tycker mig se att han börjar se lite slak ut...

• Lapinette

Är det bokstavligen en dildo ...som ni tar med ut på krogen??!! *kliar mig i huvudet*.

• viktualia

Page - jag såg inte Ernst! Och det mest bestående intrycket var nog de silverpapperklädda böckerna i bokhyllan som kollrade bort det röriga intryck som annars brukar vara fallet när man tittar på folks bokhyllor..

Nu har jag raderat och städat och grejat och ska dra hemåt om en stund. Den skummaste dagen på länge går snart mot sitt slut och en epok i mitt är slut.... att sluta ett jobb är verkligen mysko!

• Page

Haha Lappis, Ernst är bokstavligen en dildo, och ja, han har varit med på krogen. Hmm, undrar om inte maken beställde en kaffe åt honom. Vi är inte så mogna här på landet!

Vickan, konstigt eller hur? Jag som älskar litteratur och har så få böcker? Och det beror på just det du sa, de ser röriga ut. Jag tycker böcker är vackra, men inte i vår pyttiga lägenhet.

I dag är allt slut, och i och med det en början på något nytt. Hoppas att du har haft en bra sista dag!

• Page

Haha, det kanske var bra att du inte såg Ernst Vickan. Jag fick nästan lite ont i magen av tanken att du hade sett honom utan att jag hade fått förklarat hans existens.

• Lapinette

Vickan - slutar du redan idag!! Börjar du nytt direkt på måndag eller blir det något ledigt emellan?

Svar på tråden Ny tråd, ny månad och nya friska tag