Hej på er; nu är jag hemma igen efter konferensen. Jösses, vilken skruttfärja vi åkte med mellan Stockholm och Riga; ingen vidare upplevelse. Spahotellet i Jurmala utanför Riga var desto trevligare. Maten var dock ingen höjdare någonstans, så jag har i alla fall inte gått upp något i vikt. Jag drack ju ingen alkohol heller, så alla de kalorierna missade jag ju också.
Jag var lite orolig för att bli avslöjad, och det var en kvinna som frågade mig om det var någon särskild anledning till att jag inte drack vin, men hon smög fram till mig och viskade frågan rakt i örat, så ingen annan hörde, så det var OK, även om hon naturligtvis inte alls hade med saken att göra. Följaktligen skyllde jag på förkylningen jag åkt på (bläh), för eftersom jag inte berättat för min chef än vill jag inte att någon annan heller ska veta. Planen är att berätta på jobbet efter semestern, i mitten av februari, om allt går bra med NUPP osv. tills dess. Alla prov på inskrivningen hos BM var i alla fall bra.
Frejis ? häftigt att höra att ni ska göra ivf redan i februari!
Det är ju nära!
J*klar vad jag ska hålla tummarna för dig då!
Mrs B ? vad kul att se dig tillbaka i tråden igen, och återigen grattis till Malte!
Sweet ? grattis till fint resultat på NUPP/KUB!
Vi ska på NUPP i nästa vecka, och eftersom jag ska göra det i Göteborg blir det till att ta blodprov samtidigt, för att slippa åka till Götet två gånger. Därmed blir det samma sak för oss som för er; dvs vi får vänta ett tag på resultatet. Förhoppningsvis kan de dock snabba på analysen av blodprovet något, för testet görs på fredagen och på onsdagen åker vi på 2.5 veckors semester, så jag hoppas att vi får svaret innan dess. Enligt Barnmorskegruppen skulle det inte var omöjligt i alla fall.
Vänner ? japp, ni ska prova en annan B&J-glass, nämligen Cookie Dough! Blir ni inte frälsta då heller kan ni lika gärna ge upp!