hejsan svejsan tjejer!
tittar in som hastigast, sen ska jag gå och lägga mig...
På lördag morgon åker jag och Victor till alperna, snacka om att jag längtar. Det ska bli sååååå skoj att åka skidor och ta långa promenader med lille Junior. Flyget går i ottan, så det blir upp tidigt. har fixat med pass denna veckan till Junior, så jag hoppas verkligen jag får det på fredag fast helst i morgon
jag fick babywatch i julklapp av mamma, vi får till och med in polisradio på den..... hmmmmm... men ärligt tala så bad jag henne att inte kasta kvittot för när vi testade i helgen så måste han verkligen skrika för att den ska pipa till. Vår son skriker nästan aldrig och allra minst när han vaknar, då ligger han bara vaken och tyst.... ja ja, om han inte blir upptagen på ett bra ta så kanske han gastar ordentligt, men jag skulle vilja ha en sådan som man kan lägga i vagnen eller i bilstolen och att man hör minsta prassel. Hade inte du en sådan Vännerfan??
I går var jag ute och promenerade i 4 timmar, så jag hoppas benen fick sig en genomkörare så jag inte får så mycket träningsvärk i alperna efter skidåkningen...
Vad spännande förresten att ni gör IVF samtidigt, Telis, Lappis och Frejjan! Sköj! Hoppas verkligen att ni lyckas med alla 3!
Snart tittar väl Conny ut med, snacka om att han är efterlängtad av många. Så länge som man har 'kännt' Kokosen nu och så länge som hon har varit med i tråden, så nu är det hennes tur! Underbart! Jag är så glad...
Sweet, vad roligt att det var ett vackert barn och att testerna verkar ha gått fint. Jag gjorde mitt KUBB/NUPP den 12 januari något sådant förra året. Jag tror du kommer dansa efter mig ganska så precis, fast 1 år senare
Nu ska jag kolla Thailands resor.... I morgon ska jag ha fest hemma (bara 6 st), så jag ska städa, baka och laga mat
I förgår sopade jag ut julen, vår gran var stendöd, alla barr rasade och vi eldade upp kvistarna i kakelugnen, ha ha...
stora kramar om vi inte hinner höras innan jag åker!
//CICCI