Sweet - trevligt med ett livstecken från dig!
Hoppas att ni fick en trevlig glöggfest häromkvällen. Och så hoppas jagg att du fortfarande är på för en tråddejt i Skåne den 22 december?
Det hade varit så skoj att få träffa dig, så jag hoppas verkligen att det fungerar. Gäller din adress sweetstreet_63-adress på hotmail fortfarande? Annars får du gärna inboxa mig en annan adress, om du inte vill lägga ut den här. Något telefonnumer kanske också hade varit bra, om vi behöver komma i kontakt med varandra akut. Kan skicka mitt nummer också isåfall.
Junilejon - hur är det med dig?
Har inte sett dig här på flera dagar, men jag hoppas att allt är OK ändå. Du får också gärna inboxa mig med mailadress, så kan vi diskutera detaljerna för trådträffen den vägen.
Victory - då ligger du ett par dagar före mig, bara! Jag får nämligen den 30 juli som beräknat BF-datum! Kul att vi kan följas åt så "exakt".
Jag ska också till barnmorskan den 3 januari, och då blir det både inskrivning och provtagning. Spännande!
Själv känner jag inte av något illamående alls, och det är jag jättetacksam för. Det enda är att antingen är jag proppmätt eller så är jag jättehungrig - inga mellanlägen finns längre.
Lite svårt att tajma det här med matintag bara, men eftersom jag inte blir direkt illamående även om jag är hungrig löser det sig rätt bra ändå. Om det är något i matväg som jag blivit extra sugen på är det knäckebröd med räkost!
Kan AM säga något om könet mha cravingteorin på den lilla informationen?
Har inte ätit räkost på flera år!
Piggelin - vilket fint namn er lilla flicka fått!
Amanda låter verkligen trevligt.
Jag tolkar Ciccis inlägg som att arbetet i bebisfabriken påbörjas om sex månader, men det är väl bäst att hon klargör själv.