• Lapinette

Ny tråd, ny månad och nya friska tag

Det är här vi samlas. Alla vi som har hängt med sen starten sommaren 2006 men även ni som har tillkommit med under vägen för att vi strävar mot samma gemensamma mål - att få ett plus på stickan, en bulle i ugnen, morot i karotten ...helt enkelt att bli gravida!

Under resans gång har vi fått trådbebisar, genomfört inseminationer, gråtit över den sabla tanten som kommit månad ut och månad in, någon har adopterat kanin och någon annan funderar på katt men vi ger inte upp i första taget utan kämpar här vidare tillsammans!

Välkomna in alla gamla veteraner men även ni som är nya. Bered er på många inlägg och mycket skratt och gråt!

• Svar på tråden Ny tråd, ny månad och nya friska tag
  • BrudSommar2006

Vickan, hittade den här bloggen igår, den är precis nystartad så man vet ju inte vad det kan bli av den men lite inspiration för träning kanske? Skulle behöva det själv men vet inte riktigt när jag orkar komma igång med mitt jättebantningsprojekt.

footstep.wordpress.com/

Sitter och väntar på att min svägerska ska komma och hälsa på, vet inte riktigt när hon kommer att dyka upp, hon skulle visst till doktorn vid nio först. Skulle egentligen vilja åka och handla en sväng men törs inte åka hemifrån. Vill inte ringa henne heller i fall att jag stör mitt under besöket. Nåja, det är inget akut i alla fall som jag behöver handla så jag klarar mig tills i kväll.

Tinga, hoppas att krämen hjälper nu då!

• Tinga

Åh, vad skönt att se att jag inte är ensam! *vinkar tillbaka*

• BrudSommar2006

Liten, vad mysigt att åka bort över helgen! Hoppas att ni får trevligt, har de snö däruppe eller är det regn som här?

Jag har just börjat inse hur lång tid det kommer att ta innan vi kommer i ordning här, suck, och jag som hoppades att vi skulle vara klara till jul, men, men, det löser sig väl.

Har någon hört från Moppy? Hon måste väl ha hamnat på BB för länge sedan eftersom hon inte varit in här på länge.

MrsB, hur har natten varit?

Vänner, jobbigt med förkylning. Hoppas att det går fort över.

• Lapinette

Me tooo!!!

Är urless på det här regnandet!!!

• viktualia

Lapinette - jag går gärna med i din "avsky regn"-klubb! Var är decemberstämningen?!?!? Inte utanför fönstret här i Karlstad i alla fall....

• Zozo

Ah här ösregnade det när jag promenerade till jobb i morse, men NU skiner den §è!"# solen sa att det blänker jobbigt i min datorskärm...

• Tinga

Zozo - ajabaja att klaga på solsken!

Här i Lund är det värsta pissvädret med spöregn och blåst. Tack och lov körde jag bil till jobbet idag. Vädret bidrar ju inte till någon julstämning heller, direkt.

• Zozo

Förresten en liten "nybörjarfraga" sa här pa morgonkvisten.. ni som säger att ni hade mens en eller nagra ganger när ni redan blivit med barn.. Det var vâl ända inte som en "riktig" tant? *konfunderad*

Svar på tråden Ny tråd, ny månad och nya friska tag