• Lapinette

Ny tråd, ny månad och nya friska tag

Det är här vi samlas. Alla vi som har hängt med sen starten sommaren 2006 men även ni som har tillkommit med under vägen för att vi strävar mot samma gemensamma mål - att få ett plus på stickan, en bulle i ugnen, morot i karotten ...helt enkelt att bli gravida!

Under resans gång har vi fått trådbebisar, genomfört inseminationer, gråtit över den sabla tanten som kommit månad ut och månad in, någon har adopterat kanin och någon annan funderar på katt men vi ger inte upp i första taget utan kämpar här vidare tillsammans!

Välkomna in alla gamla veteraner men även ni som är nya. Bered er på många inlägg och mycket skratt och gråt!

• Svar på tråden Ny tråd, ny månad och nya friska tag
  • Nattson

Lappis och Zozo, pussar blir jag också lite trött på när vi besöker släktingar i Slovenien. Fast de håller sig till 3 vid hej sen är det bra tills man ska åka igen!

Härligt MrsB att du mår bättre!

• Lapinette

Vill också ha extra fin present från tomten i år...men jag antar att den blir RÖÖÖÖD som vanligt. Ska ha tanteländet i mellandagarna.

• Liten med Mindre

Och får jag önska så vill jag inte ha min present förrän efter nyår...

Men det blir väl som det blir med det.

Finns det förresten några närmre planer för Stockholmsträffen 18 dec? Kvällstid eller på dagen? Fika? Mat? Jag känner mig ganska flexibel.

• Lapinette

Zozo...är ni i Sverige då eller ska vi mötas upp och ha häx(tant)bål vid jul?!!

• Tinga

Usch, Lappis, vad eländigt att behöva dras med tanteländet under ledigheten. Men det är ju inte alldeles säkert att hon dyker upp; har du riktig tur kanske hon håller sig borta. (Förlåt om jag låter klämkäck, för det är inte alls min mening, men jag försöker iallafall vara lite positiv för din räkning; hoppas att det är OK. ) Kram!

• pirr!

Grr- skrev ett inlägg som försvann..

Liten- sukt sukt! Om du vill får du GÄRNA dela med dig av ditt cookies-recept. Jag har provat flera, men de blir alltid för hårda och inte alls krämiga och sega som jag vill ha dem.

Clownis- vet inte om jag missat, men vart befinner ni er i projektet vasaloppet? I spåret eller över mållinjen? Har tänkt på er!

• Zozo

Lappis! Ja, jag firar ju jul hemma i Skane i ar.. men jag kan hytta lite fint med näven at din tant om du vill? Det kanske haller henne borta!

• Lapinette

Ahhh...tänkte om vi var i samma håla (Lux) och kunde tända en liten brasa! Jag har inga förväntningar what so ever! Är bara nöjd och glad just nu att jag får dricka vin och slipper trosskydd/bindor. Känns som jag gått omkring med "blöjor" konstant...först allt klet av hormononerna och sen en tant som inte var att leka med.

• Zozo

Nee, jag försöker att inte heller ha nagra förväntningar... men det är ända lättare sagt än gjort!

Svar på tråden Ny tråd, ny månad och nya friska tag