God morgon! Kul med så många nya foton. För min del skulle det bli tvärtom mot Vickan, fast värre, värsta knubbisfotot nu, dystra tankar.
Madcow, välkommen, hur aktivt har ni försökt? Har ni kört med ÄL-stickor, rosenrot, bisolvon och hela kittet?
Själva lyckas vi aldrig ta tag i det där med badrummet, eller ja, det är maken som aldrig lyckas få tillfälle att ringa från jobbet och jag tycker att det är bättre att han ringer, annars blir han i alla fall inte nöjd. Fast nu orkar jag inte vänta längre med tanke på hur lång väntetid det antagligen blir från att vi ens har hittat någon så nu har jag sagt att nu ringer jag. Fast då säger han att kanske kan han ringa idag, han ska försöka, och så där håller det på.
Liten, visst var det så att vi var två tjejer back och nu borde det vara alldeles jämt igen? Spännande!
Har någon listan på alla som fötts här i tråden??
Frejis, är det något mer test ni har kvar förutom dag 3-provet? Eller blir ni färdigutredda sedan?
Sweet, kan du inte googla på den aktiva substansen i Postafen (receptfritt, hjälpte aldrig mig) och Lergigan comp (receptbelagt, fantastisk liten tablett)? Kanske kan du införskaffa något liknande receptfritt utan att läkaren behövt rekommendera det om det skulle bli värre?
Snö och kyla igen, usch och fy. Måste handla idag och ska nog ut till mina föräldrar också. De sista gångerna jag och Iris varit och handlat så har hon illvrålat sig igenom hela handlingen och alla pensionärer har stirrat på oss så jag håller tummarna för att det måste vända någon gång och varför inte idag!