• Lapinette

Ny tråd, ny månad och nya friska tag

Det är här vi samlas. Alla vi som har hängt med sen starten sommaren 2006 men även ni som har tillkommit med under vägen för att vi strävar mot samma gemensamma mål - att få ett plus på stickan, en bulle i ugnen, morot i karotten ...helt enkelt att bli gravida!

Under resans gång har vi fått trådbebisar, genomfört inseminationer, gråtit över den sabla tanten som kommit månad ut och månad in, någon har adopterat kanin och någon annan funderar på katt men vi ger inte upp i första taget utan kämpar här vidare tillsammans!

Välkomna in alla gamla veteraner men även ni som är nya. Bered er på många inlägg och mycket skratt och gråt!

• Svar på tråden Ny tråd, ny månad och nya friska tag
  • Liten med Mindre

Glömde, brunchlistan som jag tror att den ser ut:

viktualia
    frejis
    lapinette
    cicci
    telis
    liten

• viktualia

ÅÅÅÅ men hej Piggelin!!! Låter kanske knäppt, men tänk att du har kraft att bekymra dig över trivialiteter som min anställningsintervju och bråket med kollegan! Du är för go!!!

Som sagt ser vi framemot när du orkar skriva förlossningsberättelser, men skoj att få en liten glimt!

Hmmm.... får nog se till att vara i närheten av Götet när det blir tråddejt där nästa gång, är grymt nyfiken på hur du och de andra goooa Gbgarna är IRL!

*kramar i massor*

Nenne - mysigt hus, men shit vilken kontrast det var att kolla på Junilejons hus.. maj gooodnääääs!

• Telemarkgrrl

Nenne, det där huset kan ju bli värsta fina!

• Piggelin1

Muggles, har skickat bilder till dig nu!

• Piggelin1

Telis, du är för söt! Förstod att du håller BIM hemligt, men då håller jag tummrana i smyg också

• Lapinette

Liten - Mornington kl 12:00 var det va?

• Liten med Mindre

Piggelin! Hej!!

Vad skoj att du får tid att kika in. Beundrar orken. Men det kanske är skönt att se att världen ser lite likadan ut utanför ens egna väggar?

Jag bävar lite för hur mina gråtardagar kan se ut så småningom. Det låter rätt så jobbigt. Bara tanken på när mormor och morfar kommer och hälsar på Mindre första gången gör mig gråtfärdig redan nu - så jag förstår att du reagerar.

• Storasystern

Piggelin - det låter otroligt mysigt!!! Ser fram smot bilder på underverket!

Moppy - håller tummarna för att han ploppar ut i helgen! Jag ser redan fram emot att mitt pyre kommer ut och jag har 3 veckor kvar...
    Läste någonstans att det är vanligare att man går över tiden om det är en kille i magen. Typiskt! Jag vill ju inte gå över... Bäbis på julafton??? Njae, helst inte...

Tinga - ville bara säga (glömde igår) att jag hade också otroliga knip i magen den första veckan (efter plusset). Det gjorde så ont att jag trodde att jag skulle få missfall direkt, och sen gick det över på några minuter. Kanske är något liknande du har? Håller tummarna för dig imorgon iallafall (visst var det då du skulle testa???)

Svar på tråden Ny tråd, ny månad och nya friska tag