• Lapinette

Ny tråd, ny månad och nya friska tag

Det är här vi samlas. Alla vi som har hängt med sen starten sommaren 2006 men även ni som har tillkommit med under vägen för att vi strävar mot samma gemensamma mål - att få ett plus på stickan, en bulle i ugnen, morot i karotten ...helt enkelt att bli gravida!

Under resans gång har vi fått trådbebisar, genomfört inseminationer, gråtit över den sabla tanten som kommit månad ut och månad in, någon har adopterat kanin och någon annan funderar på katt men vi ger inte upp i första taget utan kämpar här vidare tillsammans!

Välkomna in alla gamla veteraner men även ni som är nya. Bered er på många inlägg och mycket skratt och gråt!

• Svar på tråden Ny tråd, ny månad och nya friska tag
  • viktualia

Hm... precis när jag hade skrivit inlägget om min mamma ringde hon och gav mig div uppgifter inför mitt besök hos mormorSkrutt imorgon. MormorSkrutt har gått från total självständighet till stort behov av stöd det senaste halvåret och nu ränner vi där allihop hela tiden.

• Telemarkgrrl

Oj, Lappis, svårt! Men om jag var du så skulle jag tacka nej till middagen (utan orsak) och berätta för min man. Det är ju nästan lika mycket hans testdag så han vill ju säkert vara inblandad.

• Lapinette

Telis - jag har dåligt samvete och fick det bums när jag ljög för maken igår. Hmmm.... skulle så gärna vilja överraska honom med resultatet oavsett vad det blir. Ooooopppsss...nu höll jag på att "förskriva" mig!

Har försökt att leta upp lite letrådar kring din BIM Telis utan resultat men har en vag aning om att du sa något förra veckan...så jag gissar på BIM typ fredag om en vecka för dig.

• Zozo

Hmmm Lapinette.. Jag känner igen mig i en del av det du säger, pa andra plan pa nagot sätt.. men det är inte alltid sa himla BRA att vara sa hemlig.. Du ska väl inte sitta själv och skratta eller grata efter testet heller???

• viktualia

Lappis - från en som inte är i branschen: Är det inte en tillräckligt stor överraskning i sig?! Helt utan inslag av hemlis.

Själv känner jag att om jag skulle vara i din sits skulle jag TVINGA maken att vara lika insatt i processen som jag själv. Just nu pågår mest projekt "han ska shoppa regnkappor" vilket är första steget mot att han fattar att något är på g att förändras...

• Lapinette

Självfallet har ni rätt - maken har rätt att var med när testet doppas! Jag ska berätta för honom ikväll att jag varit dum. Sen ringer jag mamsen i helgen och förklarar så gott det går (utan att avslöja för mycket) att jag nog helst slipper middagen.

• Zozo

Det later bra Lappisen Jag "skäller" bara lite pa dig, för att det lika gärna kunde varit JAG som tânkte sa.. Och jag madde inte alls bra fôr nagot ar sedan just av sadana dumheter..

• viktualia

Även om jag inte är i branschen riktigt så förstår jag att det är krångligt, känsloladdat och svårt!

Så JÄTTEKRAMEN till dig Lappis!!

• Telemarkgrrl

Låter kanonbra, Lappis! Både glädje och sorg ska man dela.

• Nattson

Det låter som ett bra beslut Lappis! Kram!

Svar på tråden Ny tråd, ny månad och nya friska tag