God morgon!
Tinga - tack för en utförlig beskrivning av dina pregraviditetssymptom (he he, vilket ord!), det vill vi alltid ha här i tråden.
Telis - japp, håller med om att det är väldigt många (typ 90%) som är gravida. Men jag tror att det kommer att fungera för alla i tråden, maken och jag hade ju försökt i över två år när vi fick vårt plus. Och du kommer ju snart att komma igång med ivf. Har ni bestämt er hur ni vill göra (ett eller trepack) och var? *nyfiken*
Sweet - du måste nog ta det lite lugnt. Jag vet att det är lätt att säga det och svårare att genomföra. Bra med en ledig långhelg och med kattungen, du får berätta sedan hur h*n är och sätta in en bild så att vi kan se det. Massor med kramar till dig!
Lappis, självklart kommer jag med på brunchen på söndag. Hungrig och sälskapssjuk!
Skoj att det råder pluspositiv anda i tråden, tänkte säga att oroa er inte, jag kommer att bidra med ett minus någon gång i början av nästa vecka. Var på väg att säga att det inte skulle passa med ett plus just nu. Min sjukgymnast som jag träffade i fredags verkade vara den vettigaste personen av alla läkare som jag träffat under veckan. Jag verkar i alla fall ha mycket problem med ryggen, nacken, axlarna, en massa nerver kommer i kläm och orsakar yrsel och huvudvärk. Jag får nog räkna med en lite längre behandling hos honom och en utredning varför det gör ont i lederna. Ska göra en bentäthetsmätning nästa vecka och blodprover för reumatism någon gång senare. Nice
två "supertrevliga" misstankar på en gång, men jag tröstar mig med att det finns sämre lägen och att det faktiskt går att göra någonting åt det om det nu upptäcks.
Så... klar slut. Dagens egoinlägg från mig