Ha, tänka sig, min dator har modem! Trodde väl aldrig att man skulle behöva använda sig av det i sin livstid men, men, nu har jag läst ikapp även fast det tagit sin tid.
Nenne, vilket mysigt hus, med lite renovering kommer det att bli jättefint! Fast släng inte ut badkaret, det är så smidigt med badkar när man har småbarn.
Junilejon, fantastiskt fint hus, slå till! Fast räcket på övervåningen verkar inte barnsäkert, det måste nog till antingen plexiglas eller nytt räcke.
Cicci, de flesta bebisar ligger i lä jämfört med Iris, hon väger nu 11 kg och är 72,5 cm lång, definitivt störst i vår föräldragrupp.
Här har vi inte alls kommit i ordning än men jag kommer att trivas hur bra som helst här när allt är klart känner jag. Skönt att vi fått målat i alla rum, det är bara övre hallen kvar, synd bara att vi inte hunnit klart med golv- och taklister. Idag får vi förhoppningsvis alla kartonger uppackade, det har tagit tid eftersom vi var tvungna att ge oss ut och handla igår och idag är maken iväg och handlar igen. Bäst att skaffa snöskovel innan snön kommer, leta nytt skötbord eftersom jag inte står ut med att kräla omkring på golvet med henne och vårt gamla inte passar på vårt nya badkar som inte har jämna kanter. Makens föräldrar är i Stockholm och kommer hit ett par timmar i eftermiddag, synd, där missar vi lite tid men det var länge sedan de träffade Iris och i vinter åker de till Spanien som vanligt.
Tinga, tack för sms:et, jag var hur nyfiken som helst och trodde inte att jag skulle kunna gå in här på en vecka.