• Lapinette

Ny tråd, ny månad och nya friska tag

Det är här vi samlas. Alla vi som har hängt med sen starten sommaren 2006 men även ni som har tillkommit med under vägen för att vi strävar mot samma gemensamma mål - att få ett plus på stickan, en bulle i ugnen, morot i karotten ...helt enkelt att bli gravida!

Under resans gång har vi fått trådbebisar, genomfört inseminationer, gråtit över den sabla tanten som kommit månad ut och månad in, någon har adopterat kanin och någon annan funderar på katt men vi ger inte upp i första taget utan kämpar här vidare tillsammans!

Välkomna in alla gamla veteraner men även ni som är nya. Bered er på många inlägg och mycket skratt och gråt!

• Svar på tråden Ny tråd, ny månad och nya friska tag
  • Lapinette

Är nu hemma och har loggat in mig...måste ju kolla om det händer något här ikväll! Ska dock snart ut i snöblasket fast inte allt för långt bort. Ska träna spinning med maken.

• muggles

Idag har jag och miss X varit och köpt present till Piggelins lilla tjej. Har precis matat en hungrig Moa (jag ammar alltid till Ally McBeal på tv 4+ ).

Till alla: nu har jag lagt in instruktion om hur man får tillgång till galleriet i min presentation här på BT. Nästa gång ngn undrar så kan ni väl hänvisa dit?

Jag hade missat att kolla min inbox förrän nu - den blinkar så diskret där uppe och har man scrollat ner för att läsa i tråden så ser man den inte längre.

Tinga: keep us posted!

• muggles

Piggelins ättelägg finns i galleriet och Pages kort har fått titel

• muggles

wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee - i knew it!!!!

grattiskramen allan!!!

• muggles

varför blir det inte stora bokstäver ibland????

• muggles

Testade du med maken Tinga? GUD VAD ROLIGT!!!

• Frejis

Loggar äntligen här och vad ser jag? En fortsatt plussyra... jättestort GRATTIS Tinga! och så säger jag som Gert Fylking: Äntligen!

• Frejis

Muggles, du är verkligen bra på att det här med plus, som om du såg på den här gravstickan i förväg, när man minst anar själv. Skoj! Vilken bra helg det blir för dig och maken Tinga! Blir jättejätteglad för er skull

• Tinga

Muggles - supertack! Japp, jag testade med maken när jag kom hem från jobbet - för helgfridens skull! Jag har varit så stissig hela dagen på jobbet idag att jag kände att jag var tvungen att testa, för att inte bli tokig!

Jag var helt säker och mentalt inställd på att det skulle bli ett minus, så när jag såg det rätta strecket dyka upp, klart och tydligt, bara rann tårarna! Så himla härligt, och vi känner oss jätteglada både maken och jag.

Jättemegakramar till er allihop som hoppats och hållit tummarna för mig! Jag är så himla glad och tacksam för att ni finns! (Shit, nu blir jag sentimental också! ) Kram på er alla!

Svar på tråden Ny tråd, ny månad och nya friska tag