Hej hej,
ett snabbinhopp från mig - TINGA, wow!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
STOOOOOOOOOOOOOOOOOOOORT GRATTIS
Otroligt vilken plusvåg det är nu!!!!!!!!
Fira plusset ordentligt nu!!
Telis, förbaskade tantskrälle, det ÄR faktist din tur nu! Kram på dig!
Champagneflädermousse lät grymmegott, var på vippen att fråga efter receptet, emn såg sen att du shoppat det på vägen hem igår
Frejis, skoj att se att du hoppar in lite då & då! Kram på dig & må ryggeländet flyga all världens kos nu när du träffat en bra sjukgymnast!
Håller med om detta med novembermörkret, nov är verkligen INTE min favvo-månad, men nu har vi ju en födelsedag varje år att se fram emot, den 16 november! Perfekt ljus i mörkret
Liten - du som skaffat babykorg, visst har er hjul med? Kan meddela att vi redan har grymt mkt nytta av den - drar runt med den i lgh's olika rum... Flera ggr denna veckan när vi ätit frukost, så har lilla prinsessan legat i korgen & vi har kunnat rulla den lite fram fram & tillbaka & hon har variut lugn & vi har kunnat läsa tidningen & käka i hyfsad lugn & ro. Lyxigt!
Skulle fått besök av en kompis till mannen idag, men han var förkyld, så vi ställde precis in det. ...och i förmiddags ringde Muggles & berättade att hon åkt på samma sak, så deras besök imorgon får vi skjuta lite på också. INte för inte som det märks att det är november
Men MissX ska iaf komma imorgon, myyyyysigt! På tal om mys förresten, vi hade glöggpremiär igår, mmmm!
Nu måste jag lämna, lilltjejn börjar vakna till efter proemnaden för en stund sen!
Ha en kul brunch imorgon!!