• Lapinette

Ny tråd, ny månad och nya friska tag

Det är här vi samlas. Alla vi som har hängt med sen starten sommaren 2006 men även ni som har tillkommit med under vägen för att vi strävar mot samma gemensamma mål - att få ett plus på stickan, en bulle i ugnen, morot i karotten ...helt enkelt att bli gravida!

Under resans gång har vi fått trådbebisar, genomfört inseminationer, gråtit över den sabla tanten som kommit månad ut och månad in, någon har adopterat kanin och någon annan funderar på katt men vi ger inte upp i första taget utan kämpar här vidare tillsammans!

Välkomna in alla gamla veteraner men även ni som är nya. Bered er på många inlägg och mycket skratt och gråt!

• Svar på tråden Ny tråd, ny månad och nya friska tag
  • Lapinette

Fast tanten kanske kommer innan dess!!!

• Liten med Mindre

Näe - nu vill jag inte jobba mer. Fredag eftermiddag, det är mörkt och trist, vilrummet är upptaget och jag har ont i ryggen. Gnäll gnäll...

och så kommer inte maken och hämtar mig på länge än. Och jag kommer inte på något vettigt eller ovettigt som jag vill surfa på, eller lära mig.

Världsliga problem. Sorry!

Ska dricka upp min choklad och hoppas att den ger lite inspiration till ett slutryck.

Lappis - bra beslut att diskutera med maken.

• Lapinette

Liten - vad det inte du som skrev att man inte får ta massage som gravid? Utifall att jag skulle bli det så har vi vår massör här den 6 december...borde jag avstå (i sådana falll, shiiit vad trist!)

• Liten med Mindre

Nä - jag är nog den som har gått mest på massage. Jätteskönt!

De jag gått hos har varit försiktiga i ländryggen, annars har både nacke och rumpa+ben fått sig ett par omgångar.

• Lapinette

Liten - skönt att höra för den här personalförmånen vill jag inte vara utan.

Ska nog packa ihop snart då jag jobbat så in i helsike denna vecka och känner mig klar och nöjd!

Om vi inte hörs imorgon så ses vi på söndag!

• Liten med Mindre

Syns på söndag lappis!

Jag ska på massage och fest imorgon - så jag får nog ingen tid att titta in.

• viktualia

ni får ha det bäst allihop! själv ska jag packa iväg till hemhemma och några av er ser jag på söndag! ska bli SUPERSKOJ att träffa er IRL!!!

*helgkramen*

• Nattson

Trevlig helg till er alla!! Hoppas att ni får en trevlig brunch på söndag!

• junilejon

Lappis det låter som ett beslut!!

Piggelin,sitter här med tårar i ögonen efter den lilla glimt vi fick av hur det var att föda lilla prinssesan, längtar efter hela historian,men då lär manväl lipa som fan

Tinga om du testa ikväll eller nu i helgen så måste du medela hur det gick....även om jag vet att det är ett plus

• Liten med Mindre

Trevlig helg alla! Nu är det snart pysseldags.

Håller ett par tummar extra att du slipper deppa i helgen Tinga!

Svar på tråden Ny tråd, ny månad och nya friska tag