Sweet - tack för info om dina cykelturer med Pergo! OK, då väntar jag ett par dagar till med att deppa ihop!
Jag har et ÄL-test kvar, som jag tänker använda imorgon, men får jag inte utslag då heller ger jag upp för den här cykeln. Utslag på dag 16 skulle ju innebära ÄL på dag 18, och senare än så har jag svårt att tänka mig att ÄLen kommer. En eller ett par dagar sen kan jag tänka mig, men fyra börjar låta lite mycket i mina (lekmanna-)öron.
Ja, att springa New York Maraton hade verkligen varit en höjdarupplevelse! Jag får se om det blir någon mara nästa år; träningen inför är ganska krävande, både tidsmässigt och fysiskt, så jag får se vad jag känner för. Beror ju på om jag lyckas bli gravid också!
Har jag inte blivit gravid innan dess ska jag iallafall springa Göteborgsvarvet den 17 maj. Jag fick starten i 30-årspresent av mina syskon, som också ska springa. Jag gillar verkligen upplevelsepresenter, så det här var en kul idé tycker jag!
Det ingår dessutom hotellövernattning, så det blir en riktig "helhelg".
Sweet, förresten - du får hälsa och gratulera maken från tråden!
Hoppas att ni får en mysig dag!
En annan sak - får man fråga vad som händer i er "barnverkstad" nu?
Före ditt uppehåll i tråden nämnde du att insemination kunde bli aktuellt i den här cykeln. Blev det så? Fortsätter du med Pergo-"look alike"?
Jättekul att du är tillbaka i tråden igen, i gammalt gott slag!
Kram!