Godkväll allihopa!
Här var det MKT att läsa ikapp - har inte varit inne sen i torsdags kväll...
Sweet, darling, vad ROLIGT att se dig härinne igen - du var efterlängtad! Jobba nu inte ihjäl dig bara & hoppas att mannen & du haft en mysig födelsedag ihop!
Själv har jag ju "stämplat ut" för sista gången på läääänge nu! Känns helskumt att jag inte ska till jobbet imorgon, men att mannen ska iväg som vanligt! Kollegorna pratade om möten i nästa vecka i fredags & då kändes det verkligen skumt att jag inte ska vara med på dem! När jag körde till jobbet i fredags morse slog det mig att nu slipper jag rusningsköerna också - jiiihaaaa!!
Kändes som om jag hann med allt jag skulle i fredags utan alltför mkt stress. Kämpade inte för att åka hem tidigt i fredags, utan gjorde klart allt jag ville & packade ihop vid halv fem. Min vikarie är för söt förresten - hon skulle dra hem strax före mig & när hon gick fick jag en present, en liten påse med Neuhaus-praliner, som jag kan njuta av på soffan nu i väntans tider
Oväntat & otroligt rart!
När jag sen kom hem så väntade nya överraskningar. Det visade sig att mannen dragit från jobbet redan vid två - åkt hem & städat lägenheten, köpt tre långskaftade röda rosor & när jag klev in genom dörren vid fem hade han tänt levande ljus lite överallt i lgh, satt på en av mina absoluta favvolåtar på repeat på stereon & införskaffat en flaska Billabong alkoholfritt bubbel
Förutom att fira "sista dagen på jobbet" så var det vår ettåriga förlovningsdag (det finns alltid massor av bra anledningar att fira!) just i fredags. Lite senare så traskade vi iväg mot för mig okänt mål - visade sig att mannen bokat bord på "Fond", som här till Gbg's topp-fem-restauranter. Vilken grymmemiddag & helt fantastisk service - jag svävade hem, foglossning till trots