God förmiddag,
sitter här med en kopp kaffe, clementin & en ruta mörk choklad - känns HUR konstigt som helst att inte åka till jobbet idag!
Var uppe & gjorde mannen sällskap till frukosten & sen har jag tagit det rätt lugnt med lite surfande, plocka med lite grejor, sätta igång en tvättmaskin etc.
Håller med dig Vänner - känns nästan som om man skolkar från jobbet, speciellt som jag sovit bra inatt & är pigg! Hmmm, ngn konstig blandning av skolk- och semesterkänsla...!
Vänner, vad kul att dansen i lördags var lyckad förresten!
Telis & Vickan - japp, jag blev total-förvirrad av att hålan började på G (för du kunde väl inte mena Gbg?!) & inte L, som Telis sa i lördags! Har suttit & funderat fram & tillbaka på vad det finns för ställen på G - Gråbo, kan det vara rätt?! *Nu orkade jag inte skriva kryptiska begynnelsebokstöver längre...*
Förstår känslan om du får rysningar av små hålor Vickan - jag är ju uppvuxen i en håla m max 2000 invånare, & kanske/förmodligen just därför är jag väldigt allergisk mot dem... Fick en överdos, som jag fortfarande inte repat mig från
Tinga - det var la fasen att du inte hittar din ÄL! Jag tänkte precis samma tanke som Lappis - jag har ju några ÄL-tester som jag ärvde av Muggles, men aldrig hann använda. Jag kanske kan skicka dem - fast Muggles, jag vågar inte göra det utan att ha fått ditt ok först...! Vem vet, ni kanske snart får lust att börja om på ny kula & jaga ägg?!