Äntligen fredag!!!!!!
Maken slipar inne i vardagsrummet/tv rummet och imorgon blir det tapsering, men då kommer min pappa och hjälper till. Tyvärr är sonen väldigt gnällig just nu så vi får se hur han och jag gör. Kan kanske inte vara hemma....
Ringde Vårdcentralen idag och fick en tid till sonen. Maken fick åka dit med honom efter jobbet eftersom jag inte kom ifrån. De gjorde en koll av sonen men fann inget konstigt, men vi fick recept på hostmedicin i alla fall som vi ska börja med ikväll. Får hoppas att det hjälper.
Piggelin
Japp, här kan man verkligen kalla OTUR när det gäller sjukdomar för tillfället. Är så ruskigt trött på det. Inatt har jag sovit 4 timmar och sen jobbat nästan 9 timmar. Är helt slut nu!!!!!
BrudSommar
Faktiskt så har sonen inte varit så jättesjuk sen han började på dagis, snart 2 år sedan. Han har nästan enbart haft hosta, en dagars feber och snuva sen han började på dagis. Däremot har JAG varit mycket sjuk sen han började där.
Muggles
Som AM skrev så började vi också med långfrukostar tidigt när sonen var född. De funkade faktiskt bra. Så håll ut, er tid kommer också snart!
Lappis
Ja, jag är verkligen redo för ide när som helst. Säg bara till när det är dags.
Sweet
Tack!!!! Mår mycket bättre nu, men däremot är sonen dålig.
När blir det en träff i Skåne då??????
Kul att du är tillbaka i tråden.
Angående sent MF, så födde jag ju i v 18 och fick föda på bb bland de andra lyckliga föräldrarna med levande barn och det ska jag säga inte var en trevlig upplevelse.
Det var faktiskt väldigt hemskt!
Vi har ett kompispar som födde ett dödfött barn i v 39, inget roligt det heller.......
Frejis
Japp, funderar strakt på att gå i ide kanske tillsammans med Lappis.....
Ingen rolig tid just nu.
Hur mår du annars då?
Vad är det du pluggar till föresten????