Godmorgon i tråden!
Jag var på fest i lördags och drack massa vin för första gången på jätte länge, kom inte hem förrän 03.40 :-O Stackars Victor, han hade en bakis mamma igår, jag mådde inte bra. Fy fan, det var 1 år och 1 vecka sedan jag var bakis sist.
Hittade lite gammal gräddig gorgonzola sås i kylen som jag satt och åt med sked, kall, det var räddningen innan jag kom till MC Donalds. Hualigen, det var en jobbig dag till man mådde bättre. Glömde ju bort i festyran att Victor vaknar tidigt
Så man fick liksom inte sova ut heller....
Brunsch på Mornington låter bra, jag hade glömt det jag med, men jag har inte bokat in ngt annat, så jag kommer förbi en sväng med prinsen! 12 är en bra tid!
Tror dock inte de har våfflor där längre (jätte synd) har för mig att folk sa att det osade för mycket, grrr, jag älskar våfflor och allt annat onyttigt.
Kisse katt, trevlig Sweet. Grattis till den!
OCH Grattis till att du faktiskt är gravid nu Lappis, nu håller jag verkligen alla tummar, fingrar och tår för att den lille spillevinken stannar kvar! Det är så kul nu när Sweet och förhoppningsvis Du kommer gå samma väg till mötes som jag gjorde förra året vid exakt samma tid!
Stackare Koko, magsjuk med magen i vädret, inte skoj. Hoppas inte det var något annat du ätit under dagen
Du vet vad jag menar...
PIGGELIN - EN TJEJ!!!!!!!!!!
Stort grattis och vi väntar på att få höra hur det gick.
Tjejerna föds tydligen i Götet, och killarna levererar vi här i sthlm.
Hoppas få se henne när jag kommer ner till er!
Muggles: Vi fick kanonfina presenter till Junior när han döptes, och det är svårare till en kille ju.
Aktier och fonder, alltid bra för det växer ju oftast i värde.
Manchettknappar
Halssmycken, funkar ju till tjejer, månadsstenar, guldhjärta etc, vi fick ett guldkors till honom, men kommer inte hänga på honom det, han får själv bestämma senare i livet... men det är ju ett värde idet.
Barnkammarböckerna med cd skiva, jätte rolig presnet. Och böcker över lag...
Små tallrikar, bestick för barn, mugg etc
Flagga!!! Vi fick en sådan där svensk flagga på tennfot, den har vi redan används massor, vi lånade den av Victor när jag fyllde år och när det var Farsdag osv, jätte trevligt.
En liten pall, som hon kan ha i sitt rum sedan, eller på toa så hon når upp etc, finns jätte fina träpallar.
Jag är ju bankdirektörsdotter, så jag köpte 50 st Investor till Victor, de har redan stigit i värde.
Tycker det finns massor.....
Tårtspade köpte jag till min brorsdotter, tror det var Liten som rekommenderade det i våras, jätte kul att ha när hon fyller år eller så, hennes egen tårtspade...
Vill man vara praktiskt så kan man ju önska sig kläder, bambinoskedar och sånt...
BS, jag kan inte fatta hur stor din dotter har hunnit bli, galet, hot är ju bara 2 veckor äldre än Junior och han har fortfarande stl 62!