• Lapinette

Ny tråd, ny månad och nya friska tag

Det är här vi samlas. Alla vi som har hängt med sen starten sommaren 2006 men även ni som har tillkommit med under vägen för att vi strävar mot samma gemensamma mål - att få ett plus på stickan, en bulle i ugnen, morot i karotten ...helt enkelt att bli gravida!

Under resans gång har vi fått trådbebisar, genomfört inseminationer, gråtit över den sabla tanten som kommit månad ut och månad in, någon har adopterat kanin och någon annan funderar på katt men vi ger inte upp i första taget utan kämpar här vidare tillsammans!

Välkomna in alla gamla veteraner men även ni som är nya. Bered er på många inlägg och mycket skratt och gråt!

• Svar på tråden Ny tråd, ny månad och nya friska tag
  • junilejon

Lappis,du kan ju inte skriva så?!? Nu är jag ju så nyfiken så jag håller på att dö....skulle hemst gärna kunna läsa dina tankar nu för då skulle jag veta vilken dag det är testdax..så spännande

Sweet,grattis till den lille kissen...vi har med en stolt musjägare här hemma...hon heter Busan! Vi har en häst med,sen har maken ett akvarium och så har han afrikanska lövfgrodor,men dem ska han sälja säger han och bara ha ett stort akvarium istället!

Victory,ha nu en underbar resa är så avis på dig. Mamma och pappa ska ner snart med i en månad,dem ska träffa min morbror och hans familj på julafton där nere och fira jul! Då ska mamma tala om för dem att jag är gravid!!Jag hade själv velat fira där nere....men så är det när man renovera

Frejis....ninen ninja...hahaha...det låter som att ni har det mysigt ihop

• BrudSommar2006

Mrs B, vi har börjat att måla om alla rum, det blir ju alltid så när någon flyttat ut att det blir hål och märken överallt även om det egentligen är fräscht. Men vi får väl se vad vi hinner innan fredag, mycket är gjort men en hel del är kvar också och nu jobbar ju maken fram till fredag. Pappa är faktiskt där och målar lite åt oss idag, snällt av honom.

• BrudSommar2006

Hej Vilma, så skönt att första väntan är över! Jag fick inte regelbunden mens efter att den kommit igång igen, ena cykeln var jättekort, nästa flera veckor längre, sedan blev jag gravid så jag vet inte om den till sist hade stabiliserat sig.

• start september

Tack Koko!

Nu känner jag mig tryggare med att det känns i ligamenten!

Denna tråd är suverän som vanligt på att ge svar!!

• Frejis

Koko - jaha, det låter ju som en trevlig konsert ska hålla utkik efter dig och den stora magen

Junilejon - Busan, det låter som ett trevligt namn, avslöjar en del av personligheten.
    Ninja är supermysig, imorse hoppade han upp i soffan alldeles på egen hand och utforskade den själv. Jag undrar dock hur gamla kaniner är när de blir rumsrena. Ninja är bara 17 veckor och fattar i alla fall kopplingen mellan bajs och bur. Får vänta lite på det omvända, att det ska bli först bur och sedan bajs.

Lappis, är din brors dvärgvädur rumsren?

Dagens OT-ämne för min del

• start september

Lapinette,

hoppas du slipper få för mycket biverkningar av dem. Klart du får hålla testdatumet för dig själv.

Håller hårda tummar!

• _koko_

Lappis - Ja, jättesynd att det krockar! Vi har dock även fått tacka nej till sambons systerdotters dop den dagen (de bor inte i stockholm), vilket nog känns ännu tråkigare...

Frejis - Min kompis kanin fattade aldrig det, de hade kluttar överallt... Ninja verkar mycket smartare!

Start -

• start september

Freijs,

kul att se dig här Låter jättemysigt med Ninja. Perfekt om du är hemma och pluggar med kanin dessutom!

• Lapinette

Frejis - han var nog redan rumsren när de fick honom. Det händer dock ibland att det sker en "olycka" men för det mesta så hoppar han in och gör det han ska. Kan du inte sätt in ett foto i ditt galleri så vi får se honom?

• Liten med Mindre

Skoj att det tycks bli några stycken till brunch på söndag. Och ingen har opponerat sig mot Mornington, så jag kan tänka mig att boka till kl 12. Gissar en lista, och hoppas att ingen blir ledsen om de hamnat på eller av listan av misstag. Bara att rätta till!

Lapinette
    Frejis
    Telis
    Oms
    Viktualia
    Cicci
    Liten

Svar på tråden Ny tråd, ny månad och nya friska tag