Hallå i tråden! Grattis från mig också till Piggelin!
Det är bra att ni på västkusten väger upp alla killar vi får här i stockholm!
Är hemma idag. Åt hämtmat (Thai, akta dig Liten!!
) i lördags och en kycklingbit smakade lite konstigt, men inte värre än att jag svalde den ändå...
Skulle nog inte gjort det, för jag mådde väldigt illa i lördags natt och tidigt på söndag morgon kom allt ut igen (från båda håll...). Tycker iofs att det gått lite väl lång tid efter att jag ätit, men allt jag ätit sen dess har jag fått behålla, så det känns inte som en maginfluensa heller?! Hur som helst mår jag fortfarande lite illa, så jag bestämde mig för att jobba hemma idag. Har några dokument att skriva, och det behöver jag ju inte vara på kontoret för att göra.
Var på gravidyoga i helgen (fredag och lördag, fick ju stanna hemma igår...), superskönt! Trodde innan att det mest skulle vara avslappning, men det var ordentlig träning! Kan verkligen rekommendera det till er som bor i stockholm, Atmajyoti heter ställer och ligger vid odenplan.
sweet - Grattis till kissen! Stämmer som liten säger att man ska akta sig för toxoplasma. Risken är dock liten och ännu mindre med innekatter, men det är en jättebra anledning att slippa göra rent kattlådan!!
Vi har bara kattlåda på vintern, och inte ens då använder katterna den så mycket, men jag tror nog jag tänker tvinga sambon att göra rent den, "för säkerhets skull".
Lappis - Har du testdag 3/12? Isf är mitt tips att testa 1/12. Blir det minus har ni då 2 dagar att bearbeta det innan jobbet och blir det ett plus har ni två dagar att bara mysa själva innan jobbet. Hur som helst är det tillräckligt långt efter ET för att vara tillförlitligt. Hur mår du just nu?