• Lapinette

Ny tråd, ny månad och nya friska tag

Det är här vi samlas. Alla vi som har hängt med sen starten sommaren 2006 men även ni som har tillkommit med under vägen för att vi strävar mot samma gemensamma mål - att få ett plus på stickan, en bulle i ugnen, morot i karotten ...helt enkelt att bli gravida!

Under resans gång har vi fått trådbebisar, genomfört inseminationer, gråtit över den sabla tanten som kommit månad ut och månad in, någon har adopterat kanin och någon annan funderar på katt men vi ger inte upp i första taget utan kämpar här vidare tillsammans!

Välkomna in alla gamla veteraner men även ni som är nya. Bered er på många inlägg och mycket skratt och gråt!

• Svar på tråden Ny tråd, ny månad och nya friska tag
  • nennesjuttioåtta

Hej!
    Jag har också BIM i dagarna med nu har det börja bli lite brunt. fast jag har känt av äggisarna hela tiden, tycker jag, och jag har jäkligt ont i magen. Fast inte lika lågt som Tinga utan ända uppe i magsäcken (där jag hade ont i våras, om ni kom ihåg). Tror inte att det är något, och jag tycker samtidigt att det vore bra om det inte var något mer än BOM heller, eftersom vi ska lämna blodprov och så den här mensen och det vore ju skönt att göra det s att man visste om man var OK eller inte.

• Tinga

Lapinette - gulle dig!

Nu ska jag masa mig ut på en liten promenad. Gäller att passa på när man är hemma och kan få vara ute i dagsljus. Det är riktigt gråväder här idag, så det lär väl bli mörkt tidigt. I hate!

• Tinga

Nenne - fast om du blir gravid får du ju veta att du är OK utan test!

• nennesjuttioåtta

Tinga
    jo, fast ... AAAH! Snurra inte till det för mig nu!

• nennesjuttioåtta

Ska vi testa synkroniserat, Tinga??

• Liten med Mindre

Tinga - vi har sol och blå himmel.

En riktigt härlig lunchpromenad blev det. Rätt så långsam i och för sig. Gissar att livmodern lagt sig i hårdträning, för det är inte riktigt bekvämt hela tiden med den stenhårda kulan mitt på.

• nennesjuttioåtta

Men oj, var ska jag börja...

GRATTIS PIGGELIN!!!!!!!!!!!

Härligt Oms att du fått ett datum, jäklar vad lite tid det blev kvar nu, som sagt. synd att du missar dotterns dansuppvisning men hon fattar nog att du inte missar den med flit...

Frattis till katten, Sweeeti!

jaha, vad har jag glömt...

• Tinga

Nenne - beror på när du tänker testa! Och (förstås!) om tanten hunnit dyka upp innan dess!

• viktualia
    nennesjuttioåtta skrev 2007-11-19 13:35:30 följande:
    Frattis till katten, Sweeeti!
    Frattis frattis till Nenne som gör så snygga felstavningar! *hihi*
Svar på tråden Ny tråd, ny månad och nya friska tag