• Lapinette

Ny tråd, ny månad och nya friska tag

Det är här vi samlas. Alla vi som har hängt med sen starten sommaren 2006 men även ni som har tillkommit med under vägen för att vi strävar mot samma gemensamma mål - att få ett plus på stickan, en bulle i ugnen, morot i karotten ...helt enkelt att bli gravida!

Under resans gång har vi fått trådbebisar, genomfört inseminationer, gråtit över den sabla tanten som kommit månad ut och månad in, någon har adopterat kanin och någon annan funderar på katt men vi ger inte upp i första taget utan kämpar här vidare tillsammans!

Välkomna in alla gamla veteraner men även ni som är nya. Bered er på många inlägg och mycket skratt och gråt!

• Svar på tråden Ny tråd, ny månad och nya friska tag
  • Vännerfan

graaaaaaaaaaaaaaattissssssssss piggelin!!!

hoppas allt gick bra och att du och lill-tjejen mår bra!

kraaaaaaaam!

• Mrs  B

Piggelin1 = Tjej 16 ? 17 /11 2007
    Moppy = BF 23/11 2007
    Storasystern BF 14/12 2007
    Oms = BF 16/12 2007
    Izzie = BF 26/12 2007
    Liten med Mindre = BF 3/1 2008
    Mrs B = BF 6/1 2008
    koko_= BF 21/1 2008

Pirr! = BF 27/3 2008
    August = BF maj 2008
    Start september = BF 22/5 2008
    Clownis=
    Junilejon= BF 7/7 2008
    Nattson=
    Sweet=

• Mrs  B

Nu bör det av till Babysim och sen blir det IKEA i Älmhult. Hurra!!!!!!!!!!!!!!

• Lapinette

Mugglan - kan du inte skriva MER!!! GRATTIS PIGGELIN!!! Kan ni på Västkusten inte komm och gnida av era tjejbaciller på oss. Vill så gärna!

Själv är jag trött och kärlekskrank. Vet inte om det beror på hormonerna jag tar eller om det bara är en sån period? Maken håller på att bli ihjälpussad och jag vill bara mysa, inte göra någonting alls.

Annars så är jag trött på alla mediciner jag tagit och tycker liksom att det borde vara över nu så de där hormongelet är verkligen superboooooring! Det gör ju inte ont, det är inte läskigt att ta men det kan nog liknas vid ett bröllop när bröllopet är överstökat och man kommer hem från bröllopsresan...jo då ska man göra tackkorten. Hur kul kändes det??!! Så är det med hormonerna som ska tryckas upp i min stackars mus morgon och kväll. Shit, så mycket hon har varit med om den sista tiden.

• fru AM

Grattis lappinette + man till EMBRYOT (och de tre i frysen!)! Nu är du gravid - det är ju helt fantastiskt! KRAM!

Piggelin: Grattis till liten tjej! Fattade inte om hon kom igår eller idag? Kom hon igår har hon samma fördelsedag som Livia - coolt! KRAM!

• Liten med Mindre

Grattis Piggelin och Piggelin Junijora. Maken min hälsar också.

Hoppas att allt har gått fint!

Håller som bäst på att gnaga i mig skrivbordet för att inte ge mig på de alltför varma muffinsen som står och doftar gott i köket. *dreglar*

Lappis - jag är också kramig och pussig - jättejobbigt när maken sitter hemma och jobbar och inte vill bli störd... Men när han är klar ska han få..

Annars hoppas vi på en pyssel och shoppingdag. En lagom promenad i friska luften, och sova mycket. Må så gott alla!

• muggles

Jag ville bara retas lite...

Tjejen anlände igår 20.32 om jag förstod sms:et rätt.
    2032 3165 49 står det. Jag läser det som klockslag, vikt och längd (?). Skulle vara typiskt Piggelins M2B att skriva ngt sådant. Iaf, hon föddes igår 16/11 - samma födelsedag som Livia då?

JAg har inte pratat med henne än. Kan vi komma ihåg gemensamt att hon ska börja läsa på sid 166? (Himla smart tänkt av dig Lappis!)

• Lapinette

Ibland kan jag komma med briljanta idéer....men det är inte ofta .

Du får hälsa henne så mycket från oss allihop!!!

• sweetstreet

Åååå!!!!
    jag hann knappt in här igår alls. hade en otroligt intensiv dag på jobbet....igen...
    MEN NU HAR JAG LÄST IKAPP!!

Först!
    GRATTIS LAPPIS till det fantastiska resultatet!!!!!!!!!!! Ett litet embryo som nu svävar runt inne i dig och som vi håller alla tummar o råt att det ska ankra oockså! Och sedan 3 till frysen! Inte illa!!!
    Så nu ÄR du och jag ju faktiskt gravida samtidigt!!!!!!!! Hahaha!!! hoppas det fortsätter så!

Sedan!
    PIGGELIIIIIIN!!!!! GRATTIS till Lill-tjejen!!!!!
    Wiiiiiiihoooooo! Verkligen skoj! Jag hoppas att ni mår finemang och att man snart får se din (långa...?) förlossningsberättelse...! Alltså nu menar jag inte att den måste vara lång, men med tanke på hur långa dina "korta" inlägg brukar vara så....

Svar på tråden Ny tråd, ny månad och nya friska tag