• Lapinette

Ny tråd, ny månad och nya friska tag

Det är här vi samlas. Alla vi som har hängt med sen starten sommaren 2006 men även ni som har tillkommit med under vägen för att vi strävar mot samma gemensamma mål - att få ett plus på stickan, en bulle i ugnen, morot i karotten ...helt enkelt att bli gravida!

Under resans gång har vi fått trådbebisar, genomfört inseminationer, gråtit över den sabla tanten som kommit månad ut och månad in, någon har adopterat kanin och någon annan funderar på katt men vi ger inte upp i första taget utan kämpar här vidare tillsammans!

Välkomna in alla gamla veteraner men även ni som är nya. Bered er på många inlägg och mycket skratt och gråt!

• Svar på tråden Ny tråd, ny månad och nya friska tag
  • muggles

Moppy: det låter som förvärkar helt klart. Förvärkar känns precis som mensvärk som kommer och går.

Telis: det var säkert GAMMALT vin

• muggles

Hallåååååå - är det ingen som är intresserad av mina nyheter????!!!!

• BrudSommar2006

Jag läser med stooort intresse! Och enligt statistiken här på tråden så skulle det ju bli en tjej! Fast jag veeet, enligt eran statistik där nere så skulle det visst blivit en kille. Gick allt bra? Hälsa så gott så väntar vi med spänning på Piggelins berättelse när hon är hemma igen och orkar!

GRATTIS PIGGELIN!!!

• Frejis

Grattis Piggelin, vad skoj! Kommer att vänta på en förlossningsberättelse, hoppas att allt gick tillräckligt fort och bra.

Muggles, kan du inte skicka lite av det här magiska grundvattnet hit så att jag också kan få en tjej? Undrar om det finns en håla i Gbg där man också kan blir gravid för att här funkar det inte så bra.

• Frejis

Brudsommar - roligt med huset även om ni får en del att göra. En ganska mysig årstid att renovera lite, sådär en månad före jul.

Lappis, hur känns det idag?

Fattar inte att jag redan är hungrig. Vill ha lunch Maken sover fortfarande och jag hör lite snarkningar från sovrummet, tur för att då lever han.

Telis, köttbullar låter gott, skulle behöva några nu. Vad har du för recept? Jag älskar hemlagade hamburgare, mums!

• Telemarkgrrl

Åh men jag är så korkad! Jag satt bara och tänkte att Mugglan snurrat till saker och ting helt - Vänner har ju en liten kille!

Muggles, vi vill veta mer! Hur mår dom?!

Och ett stort GRATTIS till Piggelin!!! Åh så roligt!

• Telemarkgrrl

Ytterligare en incitament till att flytta till Göteborg.

• Telemarkgrrl

Frejis, nä har inget recept direkt utan försöker göra precis som min mamma (men får det aldrig riktigt lika bra). Blandfärs, finhackad lök, ett ägg och salt och peppar. Ingen mjölk, inget ströbröd och inget annat.

• Frejis

Telis - tycker att maten som jag inte lagat själv smakar överhuvudtaget bättre än min egen
    Hm, tror nog att det blir köttbullar under helgen... och lunch om nio minuter

Svar på tråden Ny tråd, ny månad och nya friska tag