HURRA!!!!!!!!!
Jag har mått bra hela veckan och nu börjar det bli kul att vara gravid igen. Ska försöka utan medicinen ikväll Får väl se hur det går??.
Bilbarnstolar
Vi har haft sonen där framme i bilen (ingen airbag) fram tills för två månader sedan. Då satte vi stolen där bak istället för att vänja honom vid att sitta där nu när bebisen är på gång och ska sitta där framme. Vill gärna ha koll på honom så jag tänkte att jag skulle investera i en backspegel nu.
Liten med Mindre och Cicci
Ja, First Hotell G är verkligen kanon. Vi har bott där några gånger och trivs väldigt bra där, hade tom vår smekmånad där i bröllopssviten.
Lappis
Älskade Kalla fötter, men hatade slutet på serien då Rachel dog.
Tittade också på Vårt hemliga liv, men gillade inte den så särskilt mycket.
Ska definitivt se Grey´s sidoserie. Låter ju lovande!!!!!
Har alla avsnitt av Vänner och Sex in the City på VHS, vill gärna byta över till DVD men det tillåter inte plånboken just nu.
Grattis till embyrot!!!!!!
Glögg
URK????????
Storasystern
Jag hade förslag på namn till sonen innan han kom ut, men sen när han var ute så stämde inte namnen in på honom. Så när maken åkte hem för natten hämtade han även namnboken och tog med den till BB. Där valde vi hans namn gemensamt.
Ta era egna förslag som mellannamn och försök hitta ett namn som ni båda är överens om.
Pirr och Start september
Listan är fixad!
HEJA PIGGIS!!!!!!!!!!!!!!!