• Lapinette

Ny tråd, ny månad och nya friska tag

Det är här vi samlas. Alla vi som har hängt med sen starten sommaren 2006 men även ni som har tillkommit med under vägen för att vi strävar mot samma gemensamma mål - att få ett plus på stickan, en bulle i ugnen, morot i karotten ...helt enkelt att bli gravida!

Under resans gång har vi fått trådbebisar, genomfört inseminationer, gråtit över den sabla tanten som kommit månad ut och månad in, någon har adopterat kanin och någon annan funderar på katt men vi ger inte upp i första taget utan kämpar här vidare tillsammans!

Välkomna in alla gamla veteraner men även ni som är nya. Bered er på många inlägg och mycket skratt och gråt!

• Svar på tråden Ny tråd, ny månad och nya friska tag
  • nennesjuttioåtta

ÅÅÅh den som ändå fick vara med på den listan!

Men snart! När som helst!

• Oms

Nattsson - vad skönt att det såg bra ut!

A M - gratta lilla söta Lvisa från mig med!

spännande m Piggelin - hoppas att det inte e falskt alarm och att allt går bra! *håller tummarna*

Tubbies - låter som om ni är en bra bit på väg nu! kul!

• Moppy1

Oj oj oj, jag ligger så efter när jag inte varit inne på ett par dagar.

GRATTTTTTTISSSSS SWEET!!!! Helt underbart, wonderful, lovely, du är sååååååå värd detta plus!! Stor kram till dig!!

Lappis - håller tummarna för att ni får bra besked i eftermiddag och att det går bra att sätta in ägget!!!

Piggan - min födslokompis, oj oj är det redan dags för dig. Nu får jag rampfeber - snart är det jag på tur!! CRRRAAAZYYYY!!

Sept - grattis till fina KUB resultat!! Så skön känsla, det kommer jag precis ihåg!

Hmm har jag glömt ngt nu?? Hoppas inte

• Moppy1

Mugglan - lova att meddela om du får några fler sms från Piggan!!!

• Moppy1

Ja just det:
    Grattis Nattson till att det såg bra ut på UL!
    Och grattis Livia!!!

Puhhh..... det händer mkt nu i tråden!!

• Lapinette

Ahhhh så Piggis kanske får en liten bebis idag!!! Ja, vilken vecka det har varit här inne. Sweet plussat, Piggelin kanske en bebis och själv är jag stol bärare av ett styck embryo och vad som känns superbar 3 stycken till frysen!!! Det tycker jag var en bra avkastning och det jag hoppades på men knappast vågade tro.

• _koko_

Telis - lite snabbt innan jag drar på gravidyoga: Biverkningarna skiljer sig tyvärr inte så vitt jag vet mellan de olika alternativen, utan det är väldigt individuellt hur man reagerar på dem. Jag fick väldiga klimakteriebesvär efter 3-4 veckor (svettningar, humörsvängningar och väldigt torr i underlivet) och det höll i sig ända tills äggplocket ungefär (då var jag ju "uppgraderad" igen).

Nu måste jag springa!

• _koko_

Ååååååh, underbart Lappis!!! Nu är du gravid!!!!
    Och 3 till frysen är ju jättebra!!

Svar på tråden Ny tråd, ny månad och nya friska tag