• Gotland08

Januari-Februari 2008 fortsättningen...

Vår gamla tråd var avstängd så nu startar en ny. Fortsättning följer...

• Svar på tråden Januari-Februari 2008 fortsättningen...
  • pannkaka

vi får väl hoppas att allt inte blir "pannkaka" på den stora dagen...det får räcka med drömmarna :)

• Gotland08

Bättre i drömmarna än verkligenheten

• Qozze

Jag kommer inte ihåg nån mardröm, men det kommer kanske ju närmare bröllopet kommer...

• pannkaka

det kan man nog räkna med...jag tror jag drömmer så mycket på grund av att jag är rädd att jag inte har kontroll på allt...fast egentligen så är allt under kontroll och att det är därför de konstiga drömmarna dyker upp hela tiden

• pannkaka

hur som helst så kan det ju knappast hända något på den stora dagen som är värre än drömmarna =) nu ska jag iväg och handla. ha en trevlig dag/kväll

• abbie80

Ah vilken fin klanning Gotland08!! Ska bli spannande att fa se den i ditt galleri sa smaningom

Jag provade min klanning igar och tyvarr sa tror jag inte att jag kommer att kunna komma i den nar det val blir dags for brollop... Den ar redan nu ratt tajt runt hofterna och tyvarr gar korsettsnorningen inte sa langt ner sa inte mycket att ta av. Usch, kanns jattetrist da jag verkligen alskar den klanningen, vet inte riktigt vad jag ska gora nu nar de flesta klaninngar tar 6-8 veckor minimum att fa hem och det det ar mindre an 2 manader till brollopet, panik!!

Har emailat ett stalle i NY och hoppas de har klanningar pa lager annars blir det att brainstorma tjejer! Det hjalper ju inte m alla gravidhormoner, har lipat sa mycket over klanningen det senaste dygnet att min m2b erbjudit sig att boka fotograf nasta helg sa vi kan fa lite bilder med min favvoklanning, sotis

Pannkaka - har haft massor av sadana drommar! Mest att dagen kommer och jag har glomt att boka har/make-up, ingen klanning, hihi, bridezilas ar vad vi ar

• jennysnartfru

Jag har inga direkta mardrömmar men jag känner ibland en viss oro över att gästerna inte kommer ha trevligt.
    Löjligt egentligen, för jag har aldrig varit på ett bröllop som varit tråkigt.
    Tycker allting rullar på som vanligt. Svårt med bröllopsresa fortfarande. Vet inte vart vi vill åka. Funderar på att sluta kalla det för bröllopsresa, för ingen av oss vill bo på resort med bara brölllopspar eller bara ligga på en sanddyna i 2 veckor.
    Alla resor vi gjort tillsammans har varit superbra. Så egentligen är det bara att välja ett resmål man vill till och boka det. Vi har konstaterat att resan inte behöver kosta 60 000 för att det ska bli den perfekta bröllopsresan.
    Hur tänker ni?

• Brud0801

jennysnartfru: tack för det! ja för mig e det bara KORT klänning som gäller. var igår o provade o hittade DEN! ska bara "fundera" till tisd men sen blir det nog köp av klänningen! ska hyra en jättego päls som man har över axlarna o knäpper fram (vet ej vad de heter). måste bara hitta PÄLSstövlar!!!
    vad har man för skor i kyrkan; stövlar eller sandalerna jag ska ha på middagen???

• jennysnartfru

Jag kommer ha samma skor både ute och inne. Eller nja, har köpt två par pumps med ganska låg och bred klack, väldigt stabila. Så jag kommer ha de i läder om det regnar eller vräker ner snö annars de i satin.
    Pallar inte att byta. Tycker inte vinterkängor passar till klänningen.

Svar på tråden Januari-Februari 2008 fortsättningen...