Januari-Februari 2008 fortsättningen...
Vår gamla tråd var avstängd så nu startar en ny. Fortsättning följer...
Vår gamla tråd var avstängd så nu startar en ny. Fortsättning följer...
Vad bra!
Då är det bara ute-skor kvar på min "stass". Allt annat är fixat. Eller föresten, dekorationer till håret. Vill gärna ha stenar/strass-liknande bling-bling i lockarna. Någon som vet var man kan få tag på det? Har försökt på några vanliga butiker och varuhus men inte hittat något än.
Åh, nu fick jag en sån där "jag har så mycket kvar att fixa" ångest... Har varken klänningen, skorna, smycken, underkläder klara...AH!
Gotland: Det är ju fortfarande ganska lång tid kvar. Och ni har ju en vecka extra jämfört mes oss
Mitt nästa "att-fixa" är att boka sminkning. Har så svårt att komma ifrån och ringa dagtid så jag flyttar det bara framför mig hela tiden. Och m2b borde ta tag i sina kläder snart...
Ja det är väl så Ska ägna jullovet till att fixa alla detaljer men det kännns ibland som om man vill fixa det NU!
Känns som att det är lite tidigt att börja med vigselprogrammen. har ju inte ens träffat prästen ännu och vet inte vem det kommer bli. Finns 3 alternativ.
Ja, det är ju iallafall något jag slipper att göra...vigselprogram Tror inte någon vill ha det när man står utomhus i februari.
Jag känner att jag vill fixa så mycket innan jul så att man kan koppla av i jul. M2B ska ta ledigt mellandagarna mellan jul och nyår och innan nyår. Så vi får två veckor ledigt. Ska bli så skönt. Mina studier är klara till mitten av januari så sen ska det tokplaneras. Tycker planeringe flyter på väldigt bra.
Ska prova min klänning imorgon för första gången. Iofs en toalle, klänning uppsydd i fult tyg för att se att måtten och modellen är rätt.
jennysnartfru: Jag har börjat lite med vigselprogram (layout). Vi kommer att vara inne och ha en hyfsat lång ceremoni (skulle gissa på 30 min) så det vore kul med program. Men det är svårt att göra klart dem när man inte har alla detaljer klara (som vilka solosånger det ska bli).
Spännande att prova klänningen! Hoppas den blir bra!!
Jag vet hur layouten ska se ut, samma som inbjudningskorten typ. Men det är svårt att veta om det ska stå ngt mer än psalmer och solosång. Ingångs och utgångsmarsch oxå.
På de kyrkliga vigslar jag varit på står det också i vilken ordning allt kommer, textläsningar, böner, vigseltal etc. Men er präst kan säket hjälpa till med det (antar att ni kommer att träffa prästen ett tag innan). Eller fråga nån av prästerna i tråden "fråga prästen"?