Januari-Februari 2008 fortsättningen...
Vår gamla tråd var avstängd så nu startar en ny. Fortsättning följer...
Vår gamla tråd var avstängd så nu startar en ny. Fortsättning följer...
Bzzz,
Japp jag såg det!
svarar på mailen....
Hur lång tid har det tagit för er andra att få ringarna (om ni har fått dem ännu)? Fick precis veta att våra är klara lagom till 1:a advent. Spännande
Beställde min för 1 månad sedan och det skulle ta max 6 veckor, fast det sa att det skulle gå fortare..
Hoppas hoppas
Längtar så till bröllopet. Med bara 3 månader kvar känner mig väldigt lugn.
När ska vi ses då hörrni?
Min skulle bli klar i slutet av månaden...ungefär samtidigt som klänningen ska komma
Instämmer med alla andra, din klänning var supervacker Gotland!!
Har ni andra fått era ringar?
c-t
hur går det med renoveringen? Har ni sålt lägenheten förresten?
Vi beställde våra ringar för ca 1,5 vecka sen, det skulle ta 3-4 veckor att få dem. Längtar...
Yes, mina ringar ligger i mammas bankfack!
Renoveringen går jättebra, vi har hantverkare som jobbar dygnet runt så förhoppningsvis är allt utom badrummet på övervåningen klar innan jul.
Jag ska däremot operera mig nästa vecka med 2 veckors sjukskrivning så jag kommer inte att orka någonting, tyvärr. Får se det som en bantningskur haha
Vi har hyrt ut vår lägenhet i ett par månader och avvaktar till våren istället, det är lite trögt på marknaden just nu.
Skulle vi ta en AW på torsdag??
Gotland08:
Ser ut att bli en riktigt bra konsert, synd att det är så långt.. Jag sjunger i en gospelkör i Gammelstad och det är riktigt roligt, nu längtar jag till julkonserten! Otroligt vacker klänning förresten!!
Jag har problem med bukettvalet. Finns så oerhört många att välja på. Först var jag inne på vita kallor men nu är jag lite inne på röda rosor. Vi har bara kalla färger som tema (blått, vitt och silver) och det kanske skulle vara roligt att bryta av det med en varm mörkröd färg. Det blir ju väldigt effektfullt när man ska fota. Tänker på en sådan bild när man gör hela bilden svartvit förutom buketten..
Ringarna är klara, det är bara gravyren som saknas. Måste bara komma på något bra för det är jätteliten plats för gravyr.