Januari-Februari 2008 fortsättningen...
Vår gamla tråd var avstängd så nu startar en ny. Fortsättning följer...
Vår gamla tråd var avstängd så nu startar en ny. Fortsättning följer...
Gomorron Sverige!
Igar var vi och bestallde vara ringar - min m2b overraskade mig med en diamant forra veckan sa nu blir det en solitarring for mig ist for en med briljanter Vi ska anvanda guld fran min farmor och min m2b's farfar sa det kanns extra speciellt, langtar redan tills vi far hamta upp dem strax innan vi aker till Sverige
Ska ta och prova min klanning i helgen bara for att se om jag fortf har lite plats over, har tickat ivag ett par kilon pa vagen de senaste veckorna, sa hall tummarna ar ni snalla!
Annars sa mar jag mycket battre, langtar till nasta ultraljud den 21:a da vi ska ta reda pa om det blir en liten tjej eller kille.
Har smatt borjat fundera over blommor och ovrig dekoration, nagon som har bra lankar eller bilder for lite inspiration??
Vad skönt att allt går bra abbie. Spännande med ultraljud och romantiskt med ringen. Jag har en hel del länkar, hinner inte lägga in dem nu. Måste till jobbet men kunde inte låta bli att slinka in och läsa lite innan...
Själv är jag inne i ett totalt virrvarr av idéer. Det känns som om jag har för många och kan inte få ihop dem. Nästa helg åker vi till Gotland och kanske blir det lättare då, att se vad som kan komma att funka.
Ska prova några klänningar idag. Jag har ju inte hittat den jag vill ha och har bestämt mig för att sy men igår gick jag förbi en affär som hade ett par fina klänningar. Blir jag kär i någon av dem sparar jag mycket tid. Men som ni vet...kärlek bestämmer man inte över
Snöbrud08
Ska kolla, återkommer snart om var jag hittade den
Här är länken Snöbrud08
www.svatby.cz/index.php&photos_category_id=25&photo_start=0
Hej ladies!
Här är det full rulle märker jag!
AW på en torsdag eller onsdag låter perfekt! Nu till veckan kanske?
Jennysnartfru: Vilken toppenlänk , nu har jag verkligen frossat i brudfrisyrer. Det var nog bara en jag var riktigt tveksam till och det var getens på sidan 48
c-t
AW på onsdag eller torsdag, jag är på.
Torsdag skulle passa mig bra. Ni andra?
jennysnartfru: Tack, vilken underbar länk! Men hjäääälp! Hur ska man nånsin kunna välja bara en frisyr?! :P
Hej!! nu har jag äntligen hittat hit, skit kul. kramisar.
Angående AW nästa vecka (v 46).
Jag är bortrest på tjänsteresa hela nästa vecka